Η οικογενειακή εταιρεία προϊόντων ομορφιάς Davines, που ξεκίνησε από την Πάρμα και διανέμει τα προϊόντα της σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, με τζίρο 250 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, κλείνει τα 40 της χρόνια, πιστή στην υπόσχεσή της για βιώσιμη ομορφιά.

Ηταν το 1983 όταν η οικογένεια Μπολάτι ίδρυσε την Davines στην Ιταλία, ως ένα εργαστήριο ερευνών το οποίο εξειδικεύεται στην παραγωγή premium καλλυντικών προϊόντων για μαλλιά και σώμα, για λογαριασμό άλλων μεγάλων οίκων στον χώρο της ομορφιάς. Από τότε οι ακρογωνιαίοι λίθοι του Ομίλου είναι η ενδελεχής έρευνα, η επαγγελματική κατάρτιση και η βιωσιμότητα, ώσπου το 1993 αυτονομούνται σαν brand με επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου, τα οποία παράγονται αποκλειστικά στα κεντρικά ερευνητικά γραφεία της Πάρμας. Από στόμα σε στόμα γίνεται διάσημη η εταιρεία, η οποία καταφέρνει να μπει στα μεγαλύτερα spa και κέντρα αισθητικής, αρκετά χρόνια πριν καν εξάγει σε άλλες χώρες εκτός της Ιταλίας. Από σαμπουάν και σαπούνια μέχρι αφρόλουτρα και κρέμες, η εταιρεία αυτή έχει γίνει σήμερα δημοφιλής προορισμός των γκουρού ομορφιάς παγκοσμίως.

Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς

«Τα πρώτα δέκα χρόνια ήταν ένα ταξίδι» – εξηγεί ο Νταβίντε Μπολάτι, πρόεδρος και απόγονος δεύτερης γενιάς της οικογένειας που ίδρυσε τον όμιλο Davines. «Στην πορεία λανσάραμε τις μάρκες μας Davines και Comfort Zone και πριν από δέκα χρόνια η εστίασή μας ήταν να τα κάνουμε διεθνή. Ολοένα και πιο προσηλωμένοι σε θέματα βιωσιμότητας, που είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά, γίναμε B Corp δημιουργώντας έναν κόσμο ομορφιάς και ηθικής που είναι και ο λόγος ύπαρξής μας». Ο Νταβίντε έχει σπουδάσει φαρμακευτική, με ειδίκευση στην κοσμετολογία και ήταν εκείνος ο οποίος δημιούργησε πρωτοποριακούς χημικούς συνδυασμούς και έφερε επαναστατικές ιδέες στα προϊόντα.

Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Οι εξωτερικοί χώροι (80% της συνολικής έκτασης), είναι σχεδιασμένοι από το διάσημο στούντιο αρχιτεκτονικής Del Buono Gazerwitz
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Tα εργαστήρια του Davines Village

Η μάρκα Davines ήταν από τις πρώτες που ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τον ισχυρισμό «Sustainable Beauty» στο λογότυπό της, ως έκφραση της δέσμευσής της να βάλει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της επιχείρησής της. Πριν από πέντε χρόνια εγκαινιάστηκε η έδρα στα περίχωρα της Πάρμα, το «Davines Group Village», σε έκταση 77.000 τ.μ., με χώρους αφιερωμένους σε γραφεία, εκπαίδευση, ένα εργαστήριο Έρευνας και Ανάπτυξης, ένα εργοστάσιο παραγωγής, όπου όλα «κινούνται» με ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές. Το περιβάλλον είναι πρώτο στην ατζέντα της εταιρείας, για αυτό έχει φανατικό «πράσινο» κοινό! Tα event της Davines Group πραγματοποιούνται πάντοτε με μηδενικό οικολογικό αντίκτυπο, ενώ το σαμπουάν «A Single Shampoo» κυκλοφορεί με μηδενική χρήση διοξειδίου του άνθρακα. Το 2017 η εταιρία πήρε την απόφαση να μην διανείμει νέα προϊόντα στην Κίνα, εξαιτίας των απαιτούμενων δοκιμών σε ζώα από τις τοπικές αρχές.

Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Ο χώρος του εστιατορίου

Το 2021, ο Όμιλος συνήψε συνεργασία με το Rodale Institute, ηγέτη στην έρευνα της βιολογικής γεωργίας, την εκπαίδευση των αγροτών και την προώθηση των ορίων της έρευνας. Σε σύγκριση με την παραδοσιακή γεωργία, η αναγεννητική βιολογική γεωργία έχει τη δυνατότητα να δεσμεύσει περισσότερο άνθρακα, μετριάζοντας την κλιματική αλλαγή, προωθώντας τη βιοποικιλότητα και προστατεύοντας τον αέρα, το νερό και το έδαφος. Η μάρκα καλλυντικών «Comfort Zone» είναι μέρος του ομίλου, μια επωνυμία που δραστηριοποιείται στον τομέα της περιποίησης της επιδερμίδας και τώρα είναι ευρέως διαδεδομένη σε περισσότερα από 10.000 κέντρα αισθητικής και 5.000 spa σε όλο τον κόσμο.

Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Σειρά για την προστασία των μαλλιών και του δέρματος πριν και μετά την έκθεση στον ήλιο
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
The Energizing Shampoo, Gel and Thickening Tonic formulas
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Essential Haircare
Πώς ένα μοντέρνο, “πράσινο” brand έγινε το κοινό μυστικό των γκουρού της ομορφιάς
Heart of Glass

«Εστιάζουμε τόσο στις καινοτομίες προϊόντων, όσο και σε μια σημαντική πρωτοπορία όσον αφορά την εμπειρία για την κοινότητα των προϊόντων μας. Με μοναδικά συστατικά, που συνδυάζουν αποτελεσματικότητα και επαγγελματικό savoir faire, μιας μάρκας που εργάζεται στο πλευρό των επαγγελματιών της ομορφιάς εδώ και τριάντα χρόνια». Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, η Davines έχει σταματήσει τη χρήση συστατικών που υπάρχει στον επίσημο κατάλογο του «Slow Food Presidia», που χαρτογραφεί προϊόντα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν. Ακόμα και η συσκευασία έχει κατασκευαστεί από πλαστικό κατάλληλο για τρόφιμα, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά ως δοχείο, ακόμα και ως ζαρντινιέρα. Τα προϊόντα τους, φυσικά, κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας μόνο ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

Παρά την απίστευτη ανάπτυξή της -τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερες από 75 χώρες σε όλο τον κόσμο- η οικογένεια Μπολάτι έχει μείνει πιστή στην υπόσχεσή της να παράγει ποιοτικά προϊόντα. Συνεργάζονται με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με πρώτο το «Fruit Tree Planting Foundation», αφιερωμένο στη φύτευση καρποφόρων δέντρων και φυτών για την ανακούφιση της παγκόσμιας πείνας, την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, την ενίσχυση των τοπικών κοινοτήτων και τη βελτίωση του περιβάλλοντος αέρα και εδάφους. Επίσης, μία φορά τον χρόνο, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της προσφοράς και αύξησης της ευαισθητοποίησης, το 10% των εσόδων από τα προϊόντα «Zero Impact» με ουδέτερο άνθρακα δίνονται απευθείας στην F.T.P.F. Τα οπωροφόρα δέντρα αξιοποιούν ειδικά το οξυγόνο για να αντισταθμίσουν τα απόβλητα, προσφέρουν πηγή τροφής για τους ντόπιους και μπορούν να αποτελέσουν βιώσιμη πηγή εισοδήματος μέσω της πώλησης φρούτων. Στη συνέχεια, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η ομάδα Davines, κατευθύνεται σε φτωχές περιοχές στις νοτιοδυτικές ΗΠΑ, τη Βραζιλία και τη Μοζαμβίκη, για να φυτέψει οπωροφόρα δέντρα και να υποστηρίξει με διάφορες μεθόδους τις γύρω κοινότητες.

davines.com

Instagram:@davinesofficial