Sponsored Content

Το Digital Transformation μας αγγίζει όλους και επηρεάζει σχεδόν όλες τις πτυχές της σύγχρονης εργασιακής καθημερινότητας, χωρίς να αφήνει απ’ έξω την επικοινωνία. Τι σημαίνει πραγματικά, όμως, Digital Transformation στην εταιρική επικοινωνία;

Τι είναι το Digital Transformation στην εταιρική επικοινωνία;
Digital Transformation είναι η διαδικασία χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών, της κουλτούρας και της εμπειρίας των πελατών. Αυτός ο επανασχεδιασμός των επιχειρήσεων είναι ο μόνος τρόπος για την επιχειρηματικότητα να ανταποκριθεί επάξια στη νέα ψηφιακή εποχή. Digital Transformation στην εταιρική επικοινωνία από την άλλη, είναι η αξιοποίηση μιας νέας τεχνολογίας για πιο αποτελεσματική, ευέλικτη και συμφέρουσα επικοινωνία σε έναν οργανισμό.

Digital Transformation και ευέλικτα εργασιακά περιβάλλοντα
Πλέον πολλές επιχειρήσεις -ακόμα και οι παραδοσιακές- αγκάλιασαν το digital transformation στην Ελλάδα, ακολουθώντας ένα πιο ευέλικτο πλάνο απασχόλησης, με υπαλλήλους που εργάζονται σε fully remote ή hybrid μορφή. Επίσης, πολλές μεσαίες επιχειρήσεις έχουν ήδη εστιάσει στην ανεύρεση ταλέντων διεθνώς, δημιουργώντας diverse ομάδες εργαζομένων από όλο τον κόσμο.

Το Digital Transformation στην επικοινωνία έκανε πλέον δυνατό για μια επιχείρηση να επιλέγει τους υπαλλήλους και συνεργάτες της, χωρίς να περιορίζεται γεωγραφικά. Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Με τον εκσυγχρονισμό στις εταιρικές επικοινωνίες, κάθε επιχείρηση μπορεί να συνεργαστεί με ανθρώπους από ένα τεράστιο pool ταλέντων και να κάνει το επόμενο βήμα εκπλήρωσης του οράματός της!

Πώς μετασχηματίζεται η εταιρική επικοινωνία;
Αυτά τα πιο ευέλικτα εργασιακά μοντέλα κατάφεραν να λειτουργήσουν χάρη στις cloud τεχνολογίες, το διαδίκτυο και τα big data. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τη Voiceland (πάροχος VoIP τηλεφωνίας στην Ελλάδα), το Digital Transformation στην επικοινωνία στηρίζεται σε:

  • CRM platforms
  • VoIP τηλεπικοινωνία
  • Web meetings
  • Video recordings
  • Analytics
  • Αυτοματισμούς

Ουσιαστικά, η επικοινωνία των οργανισμών τόσο ενδοεταιρικά όσο και με τους πελάτες ή τους συνεργάτες αυτοματοποιείται, ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων και χρόνου. Από την άλλη, εκμηδενίζονται οι περιορισμοί που έχουν να κάνουν με γεωγραφική τοποθεσία, χρήση συγκεκριμένων συσκευών (π.χ. συσκευές on premise τηλεφωνικού κέντρου) και κόστος χρόνου ομιλίας.

Για παράδειγμα τα προγράμματα απεριόριστης εταιρικής ομιλίας προσφέρουν μειωμένα λειτουργικά κόστη, καινοτόμα εργαλεία και απρόσκοπτη επικοινωνία.

Αν μη τι άλλο, η εισαγωγή μιας νέας τεχνολογίας συμβαίνει για να διευκολύνει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, είτε δίνοντας χείρα βοηθείας για την προσέλκυση περισσότερων πελατών, είτε συρρικνώνοντας τα έξοδα επικοινωνίας ολόκληρου του οργανισμού.