Sponsored Content

Η ΔΕΗ προχώρησε τα τελευταία δύο χρόνια σε μία μεγάλη κλίμακας ψηφιοποίηση, με επίκεντρο τις on line διασυνδέσεις και με πρωταρχικό στόχο τη διευκόλυνση και ικανοποίηση των πελατών της. Επίσης, ενίσχυσε θεαματικά και εκσυγχρόνισε τις υποδομές Ι.Τ., την ενδοεταιρική επικοινωνία και τη στρατηγική πολλαπλών φορτίων δεδομένων. Η ΔΕΗ παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην υλοποίηση της δέσμευσης της για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των ψηφιακών υποδομών της, τη βελτιστοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών και την ψηφιοποίηση του εργασιακού της περιβάλλοντος. Σε μια κρίσιμη στιγμή, την περίοδο της πανδημίας κατάφερε να ανταποκριθεί στην αύξηση του όγκου των αιτημάτων, που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν ως κύριο σημείο αναφοράς τα καταστήματα της ΔΕΗ, υλοποιώντας λύσεις ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και ενισχύοντας τα κανάλια εξυπηρέτησης σε σημαντικό βαθμό. Παράλληλα, συνεχίζει να εμπλουτίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με στόχο την απλοποίηση και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Σε αυτήν τη μεταβατική και μεταμορφωτική πορεία:

–           δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό προϊόν «ΔΕΗ – My Home Online»,

–           πρόσφερε τη δυνατότητα προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού σε προκαθορισμένη ώρα για οποιαδήποτε συναλλαγή σε 75 καταστήματα,

–           δημιούργησε την εφαρμογή e-contract στην ιστοσελίδα της, για να μπορεί ο πελάτης να καταθέσει οποιοδήποτε αίτημα χωρίς να μεταβεί στο κατάστημα,

–           εισήγαγε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό» η οποία επιτρέπει συνεχή αμφίδρομη διάδραση κάθε μέρα και για όλο το 24ωρο, προσφέροντας ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο facebook, αλλά και μέσω της εφαρμογής messenger,

–           λειτούργησε τα 2 πρώτα Pop-up stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Αθήνας (Golden Hall) και της Θεσσαλονίκης (Mediterranean Cosmos), σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον,

–           προχώρησε στον επανασχεδιασμό των καταστημάτων με έμφαση στη γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση των πελατών. Τα νέα καταστήματα της ΔΕΗ διαθέτουν μεταξύ άλλων ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ Service Point, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν και να διαχειριστούν τους λογαριασμούς τους e-bill, να υποβάλλουν αίτημα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους. Επίσης, στα νέα καταστήματα μέσω του myΔΕΗ24 οι πληρωμές λογαριασμών είναι δυνατές όλο το 24ωρο οποιαδήποτε μέρα της εβδομάδας.

–           ολοκλήρωσε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας dei.gr ώστε το νέο website να απαντά άμεσα και απλά στα αιτήματα του κοινού και φυσικά στις ανάγκες των πελατών.

Αντίστοιχα, σε μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον εργασίας για τους χιλιάδες εργαζόμενούς της σε όλη την Ελλάδα με:

–           την αντικατάσταση 2.000 desktops με laptops,

–           τη μεταφορά 6.000 mailboxes στο Cloud με αποθηκευτικό χώρο 10 TB,

–           τη δημιουργία πάνω από 2.300 χρηστών VPN για απομακρυσμένη πρόσβαση στις εφαρμογές της εταιρείας,

–           την πρόσβαση στα εταιρικά email και στα αρχεία εκτός των εγκαταστάσεων του γραφείου σε 6.000 συνολικά εργαζόμενους,

–           τη δημιουργία πάνω από 1.200 επικυρωμένων «κατάλληλων» ηλεκτρονικών υπογραφών για την ανώτερη διοίκηση, μειώνοντας τη γραφειοκρατία κατά 25%,

–           την ενθάρρυνση της χρήσης των Collaboration Tools  με το 79% του προσωπικού μας να χρησιμοποιεί το «Microsoft Teams» σε καθημερινή βάση από το γραφείο και τις απομακρυσμένες τοποθεσίες. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό ομαδικής αξιοποίησης στην Ελλάδα, για μεγάλες επιχειρήσεις. Είναι ενδεικτικό ότι ο αριθμός των διαδικτυακών συναντήσεων μόνο για το 2021 έφτασε τις 13.000 συνεδρίες,

–           τη δημιουργία 22 Collaboration Portals (Internal Sites) και 1.088 Team Groups με 2,2 TB δεδομένων σε διάστημα ενός χρόνου (αύξηση 1000% από τα 200 GB το 2020).

Κορυφαίες διακρίσεις της ΔΕΗ στα IMPACT BITE Awards 2022

Για όλα τα παραπάνω, η ΔΕΗ απέσπασε 8 βραβεία στα IMPACT BITE Awards 2022, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα, κερδίζοντας επάξια, μεταξύ άλλων, και την κορυφαία διάκριση (Platinum) για τον μετασχηματισμό του ψηφιακού της οικοσυστήματος.

Αλλά ο ψηφιακός δεν είναι ο μόνος μετασχηματισμός που καταγράφεται στη ΔΕΗ.  Η ενεργειακή κρίση οδηγεί σε ενεργειακή μετάβαση, η οποία εξελίσσεται τώρα και θα συνεχιστεί τις επόμενες δεκαετίες. Η μετάβαση αυτή περιλαμβάνει περισσότερες ΑΠΕ, μπαταρίες, ηλεκτροκίνηση, την απεξάρτηση από τον λιγνίτη, την εστίαση στο υδρογόνο, στο δρόμο για την πράσινη ανάπτυξη και στην προετοιμασία ενός μέλλοντος που θα σέβεται τον άνθρωπο και το περιβάλλον.