Η Signe Jungersted είναι διευθύντρια Ανάπτυξης του Wonderful Copenhagen, επίσημου οργανισμού για την προβολή και την προώθηση του τουρισμού της πρωτεύουσας της Δανίας.

Στην ουσία, είναι μια σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα σε μη κερδοσκοπική βάση. Οι πηγές της χρηματοδότησης του είναι πολλαπλές μεταξύ των οποίων και ο The Capital Region of Denmark. Επιπλέον, το Wonderful Copenhagen είναι ένα πελώριο δίκτυο με περισσότερους από 300 εμπορικούς εταίρους που εργάζονται για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας αλλά και της οικονομίας της εμπειρίας στην ευρύτερη περιοχή της Κοπεγχάγης.

Η Geerte Udo, είναι διευθύντρια Στρατηγικής Μάρκετινγκ του Amsterdam Marketing, ενός οργανισμού που οργανώνει και διαχειρίζεται την προβολή και την προώθηση της μητροπολιτικής περιοχής της Ολλανδικής μεγαλούπολης, ως ενός δυναμικού τόπου διαμονής και εργασίας αλλά και ελκυστικού τουριστικού προορισμού καθώς και ενός κέντρου φιλοξενίας και ανάπτυξης επιχειρηματικής καινοτομίας.

Οι δύο κυρίες είναι προσκαλεσμένες ομιλήτριες του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στο ετήσιο συνέδριό του σε κεντρικό ξενοδοχείο των Aθηνών – ένα διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν και με έμφαση στα ζητήματα της επόμενης μέρας για τον τουρισμό. Φέτος, το συνέδριο έχει ως θέμα του: “Tourism in Transition: #someTHINKdifferent”.

Ο τουρισμός σε μετάβαση, λοιπόν, και ο ΣΕΤΕ αποδεικνύει ότι σκέφτεται διαφορετικά!

Αλλά ας μείνουμε στις δύο κυρίες. Η Geerte Udo, όπως διαβάζω σε σχετικό ενημερωτικό σημείωμα, «με την οπτική της, έχει καταφέρει να υλοποιεί επιτυχημένους σχεδιασμούς και να τους καθιστά κατανοητούς στο κοινό», ενώ η Singne Jungersted, πάλι όπως διαβάζω σε σχετικό ενημερωτικό σημείωμα, «ανάμεσα στους τομείς ευθύνης της συγκαταλέγονται η κατάρτιση επιχειρησιακών σχεδίων του οργανισμού, η διαχείριση έργων, η ανάπτυξη συνεργασιών, η εισαγωγή καινοτομίας, η έρευνα και η ανάπτυξη του προορισμού μέσω ψηφιακών εργαλείων και “έξυπνων” λύσεων».

Το να σκέφτεται διαφορετικά σήμερα ένας ξενοδόχος ή ένας τουριστικός επιχειρηματίας δεν είναι …πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα. Σε μια εποχή όπου η τουριστική βιομηχανία ξεφεύγει από τα στερεότυπα και μετασχηματίζεται σε μια οικονομική δραστηριότητα που έχει στον πυρήνα την έννοια της εμπειρίας του επισκέπτη οι επιχειρηματίες του τουρισμού δεν μπορούν παρά να υιοθετούν συμπεριφορές κοσμοπολίτη thinker.

O στόχος της φετινής διοργάνωσης, που πραγματοποιείται με τη συνεργασία του marketing destination agency Toposophy και της weareJARVIS, του νέου content studio του Found.ation, είναι «να αναδειχθούν, διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές τοποθέτησης, προώθησης και προβολής προορισμών, νέα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργούν χώρο για επιχειρηματικές εξελίξεις, αλλά και ζητήματα που οδηγούν στη σταδιακή αναδιαμόρφωση του παγκοσμίου τουριστικού προϊόντος».

Στο πλαίσιο αυτό, διεθνείς προσωπικότητες της επιχειρηματικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας και άλλοι διακεκριμένοι ομιλητές θα αναφερθούν σε ζητήματα καινοτομίας, ψηφιακών δεξιοτήτων, αλλά και στην ανάπτυξη νέων εργαλείων που μεταμορφώνουν τον τρόπο του ταξιδιού στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας.