Η κουζίνα υπήρξε πάντα το κέντρο του σπιτιού· ο χώρος όπου η οικογένεια συναντιέται, συζητά και μοιράζεται στιγμές γύρω από το τραπέζι. Σήμερα, σε μια περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας, η επιστροφή στο μαγείρεμα στο σπίτι αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα. Δεν είναι μόνο μια πρακτική επιλογή για εξοικονόμηση, αλλά και μια επιστροφή στις αξίες που δένουν τις γενιές, προσφέροντας ζεστασιά και συνέχεια. Αυτή η στροφή των καταναλωτών προς το σπιτικό φαγητό δίνει ώθηση σε βασικά είδη κουζίνας και μεταβάλλει την εικόνα του κλάδου τροφίμων.

Η αυξημένη προτίμηση των καταναλωτών για το μαγείρεμα στο σπίτι δίνει ώθηση στα βασικά προϊόντα κουζίνας σε μια περίοδο γεμάτη αναταράξεις για την παγκόσμια οικονομία, υπογράμμισαν αυτή την εβδομάδα μεγάλες εταιρείες τροφίμων.

Περίπου το 86% των γευμάτων παρασκευάζονται πλέον στο σπίτι — δύο ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο σε σχέση με πριν την πανδημία Covid-19 — ανέφερε η McCormick & Co. στη διάσκεψη Barclays Global Consumer Staples.

«Τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι έμαθαν να μαγειρεύουν περισσότερο και το απολαμβάνουν», σημείωσε ο CEO της McCormick, Brendan Foley. «Γίνονται σταδιακά πιο επιδέξιοι σε αυτό».

Σε μια εποχή όπου ο πληθωρισμός και οι δασμοί αυξάνουν το κόστος, ειδικά στα εστιατόρια, οι καταναλωτές ανακαλύπτουν μεγαλύτερη αξία στο να δημιουργούν τα γεύματά τους. Οι τιμές για τα τρόφιμα στο σπίτι αυξήθηκαν 2,2% το τελευταίο έτος, έναντι 3,9% για το φαγητό εκτός σπιτιού, σύμφωνα με το Bureau of Labor Statistics.

«Το μαγείρεμα στο σπίτι είναι μια σταθερά θετική τάση που ενισχύει το χαρτοφυλάκιό μας», δήλωσε ο Mick Beekhuizen, CEO της Campbell’s Co., γνωστής για σούπες και σάλτσες όπως η Rao’s. Οι καταναλωτές επιλέγουν κλασικές σούπες, όπως κρέμα μανιταριών ή κοτόπουλου, είτε για άμεση κατανάλωση είτε ως συστατικά σε οικογενειακά γεύματα.

«Τέτοιες γεύσεις είναι δύσκολο να αναπαραχθούν, αλλά χαρίζουν μοναδικά μαγειρικά αποτελέσματα», συμπλήρωσε.

Η General Mills Inc. ανέφερε άνοδο στις πωλήσεις ρυζιού και φασολιών, καθώς οι οικογένειες στρέφονται σε πιο προσιτές λύσεις στο σπίτι.

«Κάθε φορά που οι καταναλωτές πιέζονται στην αξία, βλέπουμε μια έντονη στροφή προς το μαγείρεμα από την αρχή», σχολίασε η Dana McNabb, πρόεδρος λιανικής Βόρειας Αμερικής. Πολλοί γίνονται δημιουργικοί, μετατρέποντας αυτά τα πιάτα σε τρία διαφορετικά γεύματα, πρόσθεσε με νόημα.

Διαβάστε ακόμη 

Τι «βλέπουν» UBS και Citi για τις ευρωπαϊκές μετοχές – Γιατί θα παραμείνουν στο προσκήνιο 

Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική: «Μοσχοπουλήθηκαν» θέσεις παρκινγκ στο Atrina Center

Τα επόμενα γήπεδα θα είναι εξωπραγματικά – Το ένα θα έχει 115.000 θέσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα