Οι πωλήσεις της Burberry σημείωσαν μικρότερη πτώση από την αναμενόμενη, καθώς η ιστορική βρετανική φίρμα δείχνει ανθεκτικότητα μέσα από τη στρατηγική αναδιοργάνωσης που εφαρμόζει ο νέος διευθύνων σύμβουλος, Τζόσουα Σούλμαν.

Όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή η Burberry Group Plc, οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων μειώθηκαν κατά 1% το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, έναντι εκτίμησης των αναλυτών για πτώση 3,7%.

Ανοδική πορεία παρουσίασαν οι πωλήσεις στην Αμερική, με άνοδο 4%, υπερβαίνοντας κατά πολύ την πρόβλεψη των αναλυτών για αύξηση μόλις 0,8%.

Η εταιρεία σημείωσε πως βρίσκεται ακόμη στα πρώτα στάδια του σχεδίου αναστροφής, ενώ το μακροοικονομικό περιβάλλον παραμένει αβέβαιο.

Ο Σούλμαν, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας πριν από ένα χρόνο, στοχεύει στην επιστροφή της Burberry στις βρετανικές της ρίζες, με έμφαση στα εμβληματικά πανωφόρια της εταιρείας, όπως τα κασκόλ και οι καμπαρντίνες, προϊόντα που ταυτίζονται με την ταυτότητα του οίκου.

Η αλλαγή στρατηγικής έρχεται σε μια περίοδο γενικευμένης κάμψης στη ζήτηση για είδη πολυτελείας, μετά την ακμάζουσα μετα-πανδημική περίοδο.

Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης, ο Σούλμαν είχε ανακοινώσει τον Μάιο μείωση περίπου 20% του εργατικού δυναμικού, στοχεύοντας κυρίως σε γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και θέσεις στον τομέα λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο, με στόχο τη μείωση του κόστους.

Παρά τις προκλήσεις, η μετοχή της Burberry έχει καταγράψει άνοδο 27% από τις αρχές του έτους μέχρι το κλείσιμο της Πέμπτης.

Ο Σούλμαν προσπαθεί επίσης να ανακτήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών που βλέπουν την Burberry ως προσιτή πολυτέλεια, απομακρυνόμενος από την αποτυχημένη στρατηγική της προηγούμενης διοίκησης να προωθήσει ακριβές τσάντες, που δεν βρήκαν απήχηση στην αγορά.

Διαβάστε ακόμη 

ΥΠΕΝ: Red alert και… νέα Task Force για τη λειψυδρία (pic)

Νέος προϋπολογισμός: Αυτοί είναι οι νικητές και οι χαμένοι στην ΕΕ

Βίλα Εμμανουήλ: Ραντεβού τον… Σεπτέμβρη για νέο σφυρί και με «έκπτωση»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα