Αύξηση άνω των προσδοκιών στις πωλήσεις πρώτου τριμήνου σημείωσε η Danone, χάρη στη ζήτηση των καταναλωτών για πιο υγιεινά προϊόντα. Ειδικότερα σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,3% στα 6,8 δισ. ευρώ (7,8 δισ. δολάρια), ανακοίνωσε την Τετάρτη η κατασκευάστρια εταιρεία του νερού Volvic και του γιαουρτιού Activia, ξεπερνώντας το 4% που ανέμεναν οι αναλυτές. Ακόμη, η Danone διατηρεί για φέτος την πρόβλεψή της για αύξηση μεταξύ 3% και 5%.
Σε γενικές γραμμές, ο διευθύνων σύμβουλος Antoine de Saint-Affrique επιδιώκει να επιταχύνει την ανάκαμψη της εταιρείας μέσω προϊόντων που προάγουν την «υγεία του εντέρου», όπως τα γιαούρτια υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες. Η Danone ελπίζει να επωφεληθεί από την τάση για υγιεινή διατροφή -ιδιαίτερα στις ΗΠΑ- με την αυξανόμενη υιοθέτηση φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας, όπως το Wegovy της Novo Nordisk A/S. Ο CEO ποντάρει επίσης ότι η γήρανση του πληθυσμού θα ενισχύσει τη ζήτηση για την εξειδικευμένη σειρά διατροφής της Danone, ιδίως στην Κίνα.
Και οι τρεις κατηγορίες της εταιρείας – γαλακτοκομικά και προϊόντα φυτικής προέλευσης, νερά και εξειδικευμένη διατροφή – σημείωσαν αύξηση που ξεπέρασε τις εκτιμήσεις. Οι πωλήσεις για την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα αυξήθηκαν σχεδόν 10% σε το α’ τρίμηνο, χάρη στην εξειδικευμένη διατροφή και τα παρασκευάσματα βρεφικού γάλακτος.
Καθώς οι δασμοί του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις περισσότερες χώρες καθιστούν τους καταναλωτές πιο συγκρατημένους με τις τιμές, η Danone δέχεται πιέσεις να αυξήσει τους όγκους, διατηρώντας παράλληλα τις τιμές προσιτές.
Διαβάστε ακόμη
Αxios: Αυτή είναι η «τελική πρόταση» Τραμπ για την ειρήνη στην Ουκρανία – Tι περιλαμβάνει
Πώς το μεγαλύτερο πλεόνασμα των τελευταίων 30 χρόνων έγινε έξτρα παροχές του 2025
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.