Η EssilorLuxottica SA ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τις πωλήσεις της στο τρίτο τρίμηνο, ενισχυμένη από την αυξανόμενη ζήτηση για τα έξυπνα γυαλιά που αναπτύσσει σε συνεργασία με τη Meta Platforms Inc.

Η μετοχή του μεγαλύτερου ομίλου οπτικών ειδών στον κόσμο εκτινάχθηκε σε ιστορικό υψηλό την Παρασκευή, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια άνοδο των τελευταίων οκτώ ετών, καθώς τα αποτελέσματα ενίσχυσαν την εμπιστοσύνη των επενδυτών ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν premium για γυαλιά που προβάλλουν μηνύματα, φωτογραφίες και οδηγίες πλοήγησης επάνω στον φακό.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,7% σε σταθερές ισοτιμίες, στα 6,87 δισ. ευρώ (8,02 δισ. δολάρια), σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας μετά το κλείσιμο των αγορών την Πέμπτη. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε την πρόβλεψη των αναλυτών του Bloomberg για 8,5% αύξηση.

Η τεχνολογία wearable συνέβαλε με τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική ανάπτυξη, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Στέφανο Γκράσι, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική των προϊόντων μετά τη διάθεση της νέας σειράς “έξυπνων” γυαλιών με τεχνητή νοημοσύνη τον Σεπτέμβριο.

«Δημιουργούμε μια εντελώς νέα κατηγορία προϊόντων», ανέφερε ο Γκράσι σε τηλεδιάσκεψη, προσθέτοντας ότι τα smart glasses «πρέπει να αντιμετωπίζονται ως πλατφόρμα τεχνολογίας».

Η μετοχή  της EssilorLuxottica σημείωσε άνοδο έως και 13% στο Παρίσι, αυξάνοντας τα ετήσια κέρδη της εταιρείας στο 17%, με τη χρηματιστηριακή αξία να φθάνει τα 144 δισ. ευρώ.

Οι επενδυτές παρακολουθούν στενά αν η πολύκροτη συνεργασία με τη Meta μπορεί να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες. Τον Σεπτέμβριο, οι δύο εταιρείες παρουσίασαν τα νέα μοντέλα Ray-Ban Meta και Oakley Meta, τα οποία σύμφωνα με την EssilorLuxottica έχουν εξελιχθεί σε βασικό μοχλό ανάπτυξης στα καταστήματα της εταιρείας, όπως το Sunglass Hut.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Φραντσέσκο Μιλερί απέδωσε την επιτυχία των πωλήσεων στα «αναπτυσσόμενα wearables και τη δυναμική σε φακούς και γυαλιά ηλίου», σημειώνοντας ότι η εταιρεία εισέρχεται στο τέταρτο τρίμηνο με «ισχυρή ορμή και σαφή στόχο μετασχηματισμού».

Η εταιρεία εντείνει την παρουσία της στα wearables και την ιατρική τεχνολογία, με στόχο να εδραιώσει την ηγετική της θέση στον εξελισσόμενο κλάδο των οπτικών. Η διαχείριση μυωπίας, μια νέα κατηγορία φακών που περιορίζουν την εξέλιξη της μυωπίας, ενίσχυσε σημαντικά τα αποτελέσματα της μονάδας επαγγελματικών λύσεων.

Την Τετάρτη, η EssilorLuxottica ανακοίνωσε την εξαγορά της RetinAI, εταιρείας που ειδικεύεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη διαχείριση δεδομένων για την οφθαλμολογία. Η συμφωνία ακολουθεί άλλες φετινές εξαγορές, όπως μονάδας της νοτιοκορεατικής PUcore Co. που παράγει μονομερή για φακούς επαφής, καθώς και της Optegra, ομίλου με πάνω από 70 οφθαλμολογικά κέντρα και διαγνωστικά εργαστήρια στην Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμη

Airbnb vs Golden Visa: Ποιος ευθύνεται για την έκρηξη των ενοικίων;

Η Kering πουλά τη μονάδα ομορφιάς στη L’Oréal – Aνακοινώθηκε το deal των 4,7 δισ. δολ

Υψηλές πληρότητες για το 4ήμερο της 28ης Οκτωβρίου – Οι Έλληνες ψηφίζουν ηπειρωτική Ελλάδα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα