Το όνομα και τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας του διαβόητου Fyre Festival, που κατέρρευσε με εκκωφαντικό τρόπο το 2017, πουλήθηκαν σε διαδικτυακή δημοπρασία έναντι 245.300 δολαρίων — ποσό που αντιστοιχεί μόλις στο 0,9% των 26 εκατ. δολαρίων που πρέπει να καταβάλει ο ιδρυτής του, Μπίλι ΜακΦάρλαντ, στα θύματα της απάτης του.

Το brand του φεστιβάλ είχε αναρτηθεί προς πώληση στην πλατφόρμα του eBay από τον ίδιο τον ΜακΦάρλαντ, ο οποίος προσπάθησε να «αναστήσει» το Fyre Festival μετά την αποφυλάκισή του για εξαπάτηση επενδυτών. Ο ΜακΦάρλαντ είχε πουλήσει πολυτελή πακέτα σε ανυποψίαστους επισκέπτες, που τελικά βρέθηκαν σε βρεγμένες σκηνές με κρύα σάντουιτς με σκέτο τυρί αντί για βίλες πολυτελείας.

Η δημοπρασία συγκέντρωσε 175 προσφορές και περιλάμβανε τα εμπορικά σήματα του φεστιβάλ, ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία όπως λογαριασμούς social media και λίστες αποδεκτών ενημερωτικών δελτίων.

Ο ΜακΦάρλαντ είχε εκφράσει την ελπίδα ότι η δημοπρασία θα γινόταν viral και θα έφτανε τουλάχιστον το 1 εκατ. δολάρια — κάτι που δεν συνέβη ποτέ, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Ο ΜακΦάρλαντ σκοπεύει να διαθέσει μέρος των εσόδων για την αποπληρωμή των θυμάτων του, χωρίς ωστόσο να έχει προσδιορίσει το ποσό.

Το Fyre Festival έγινε παγκοσμίως γνωστό μέσα από ντοκιμαντέρ στο Netflix και στο Hulu της Disney, όπου παρουσιάστηκε πώς το υποτιθέμενο φεστιβάλ πολυτελείας εξελίχθηκε σε φιάσκο: ακυρωμένες συναυλίες, σκηνές εκτάκτου ανάγκης αντί για βίλες, επισκέπτες που έμειναν αποκλεισμένοι. Το βασικό πακέτο εισόδου ξεκινούσε από τα 1.200 δολάρια.

Διαβάστε ακόμη

Βίλα Εμμανουήλ: Ραντεβού τον… Σεπτέμβρη για νέο σφυρί και με «έκπτωση»

Έρευνα Bloomberg: Η ΕΚΤ ίσως τερματίσει το QE τον Δεκέμβριο και όχι τον Σεπτέμβριο – Πώς θα αντιδράσουν οι αγορές (γραφήματα)

Με στόχο την ασημένια οικονομία το νέο project των 41,2 εκατ. ευρώ στην Καβάλα (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα