Η Gap Inc. καταφέρνει να διαφοροποιηθεί από τη γενική εικόνα επιβράδυνσης που παρουσιάζει το λιανεμπόριο και η εστίαση το τελευταίο διάστημα, μεταδίδει το Bloomberg. Οι πωλήσεις της ήταν υψηλότερες από τις προβλέψεις, δείχνοντας ότι, παρά την αυξανόμενη επιφυλακτικότητα των καταναλωτών, οι αλυσίδες στο λιανεμπόριο μπορούν να κερδίσουν έδαφος όταν «εκτελούν σωστά» τη στρατηγική τους.
Η θετική αυτή τροπή για τη Gap έρχεται μετά τα αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα των Walmart, Ross Stores και TJX – του ομίλου που έχει τις αλυσίδες TJ Maxx και Marshalls. Και στις τρεις περιπτώσεις, οι αλυσίδες κατάφεραν να προσελκύσουν καταναλωτές υψηλότερου εισοδήματος, αξιοποιώντας δυναμικές προσφορές, ισχυρή παρουσία online και γρήγορη παράδοση. Ενδεικτικά, η Walmart ενίσχυσε την ψηφιακή της εικόνα με υπηρεσίες που φτάνουν έως και σε πολυτελή προϊόντα όπως μεταχειρισμένες τσάντες Chanel.
Η στρατηγική της Gap: Μάρκετινγκ, συνεργασίες και ανανέωση προϊόντων
Για τη Gap, ο τρόπος επιτυχίας ήταν ο συνδυασμός μάρκετινγκ από διασημότητες, εντυπωσιακών συνεργασιών και πιο προσεγμένου αποθέματος στα καταστήματα. Στο τρίτο τρίμηνο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5%.
Παρά τη θετική εικόνα για τη Gap, άλλες εταιρείες του κλάδου καταγράφουν υποτονικά αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα της Home Depot έδειξαν επιβράδυνση σε μεγάλα projects ανακαίνισης, η Target μείωσε τις προβλέψεις κερδοφορίας, ενώ Chipotle και Sweetgreen περνούν δύσκολη περίοδο. Σε όλο το λιανεμπόριο, ο αναλώσιμος προϋπολογισμός των νοικοκυριών περιορίζεται, με τους καταναλωτές να στρέφονται σε βασικά αγαθά και στοχευμένες αγορές.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Gap, Ρίτσαρντ Ντίκσον, ξεκίνησε την αναστροφή πορείας το 2023, όταν η εικόνα των καταστημάτων και η διαχείριση αποθεμάτων δεν φαίνονταν να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες. Σήμερα δηλώνει ότι η ποικιλία brands και τιμών λειτουργεί σαν «ασπίδα» στο δύσκολο καταναλωτικό περιβάλλον. Η συνεργασία με το brand Béis, καθώς και η νέα σειρά GapStudio που προωθείται από την Γκουίνεθ Πάλτροου και την κόρη της, ενισχύουν το momentum. Η Old Navy, που βρίσκεται πίσω από σχεδόν το 60% των συνολικών εσόδων, είδε ισχυρή ανταπόκριση στα τζιν, τα είδη γυμναστική και τα προϊόντα για παιδιά και βρέφη.
Οι δυσκολίες της Athleta
Παρά την καλή εικόνα στα βασικά brands, η Athleta παραμένει αδύναμος κρίκος: οι συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν 11%, περισσότερο απ’ όσο αναμενόταν. Ο Ντίκσον παραδέχθηκε ότι «πρέπει να γίνει πολλή δουλειά», ενώ η νεοδιορισμένη επικεφαλής, Μάγκι Γκάουγκερ, έχει αναλάβει την αναδιάρθρωση.
Διαβάστε ακόμη
Κυβέρνηση: «Μέρισμα» στους έντιμους αγρότες – Ρεβάνς από το ΠΑΣΟΚ
Το IRIS γίνεται υποχρεωτικό – Αλλάζει ο τρόπος για πληρωμές και αποδείξεις
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.