Η αλυσίδα ξενοδοχείων Hyatt Hotels Corp. σχεδιάζει να διπλασιάσει την παρουσία της στην Ινδία τα επόμενα πέντε χρόνια, αξιοποιώντας την αυξημένη ζήτηση από εύπορους Ινδούς που δαπανούν μεγάλα ποσά για ταξίδια με αφορμή γάμους εκτός έδρας, θρησκευτικούς προσκυνηματικούς τόπους και μεγάλες συναυλίες.
Η εταιρεία με έδρα το Σικάγο, η οποία ήδη λειτουργεί 50 ξενοδοχεία στη χώρα, προγραμματίζει να προσθέσει άλλα 50, όπως δήλωσε στο Bloomberg ο Sunjae Sharma, διευθύνων σύμβουλος της Hyatt για την Ινδία και τη Νοτιοδυτική Ασία. Μάλιστα, έξι από αυτά αναμένεται να ανοίξουν μέσα στο 2025 σε πόλεις όπως η Κότσι και η Τζαϊπούρ.
Η Ινδία στον τουριστικό χάρτη παγκόσμιας κλίμακας
Σύμφωνα με τον Sharma, η έκρηξη του εγχώριου τουρισμού μετά την πανδημία έχει καταστήσει την Ινδία την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά φιλοξενίας παγκοσμίως, μαζί με το Μεξικό, πίσω μόνο από την Κίνα και τις ΗΠΑ. «Οι συναυλίες, όπως αυτή των Coldplay, είναι κατάμεστες» δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η Hyatt σχεδιάζει να αξιοποιήσει και άλλα παρόμοια events για να προσελκύσει επισκέπτες.
Εκτός από τις συναυλίες, σημαντικοί παράγοντες αύξησης της ζήτησης είναι τα προσκυνήματα, οι εμπειρίες ευεξίας και οι γάμοι πολυτελείας εκτός έδρας.
Ραγδαία ανάπτυξη του τουριστικού τομέα
Η Hyatt υπέγραψε 21 νέες συνεργασίες το 2024, στοιχηματίζοντας στην άνθηση του τουριστικού τομέα της Ινδίας, ο οποίος εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 131 δισ. δολάρια έως το 2030. Σύμφωνα με την EY, ο κλάδος της φιλοξενίας προβλέπεται να αναπτύσσεται με ρυθμό έως και 15% ετησίως, χάρη στη διεύρυνση της μεσαίας τάξης.
«Οι γάμοι αποτελούν μια χρυσή ευκαιρία για την Hyatt στην Ινδία λόγω των υψηλών δαπανών που συνοδεύουν αυτές τις εκδηλώσεις», σημείωσε ο Sharma. Οι Ινδοί ξοδεύουν όχι μόνο στη χώρα τους, αλλά ταξιδεύουν και σε δημοφιλείς εξωτικούς προορισμούς όπως το Μπαλί, το Βιετνάμ και η Ταϊλάνδη για τις τελετές τους.
Η εμπειρία υπερισχύει της πολυτέλειας
Η αυξανόμενη προτίμηση των Ινδών για ταξιδιωτικές εμπειρίες αντί πολυτελών υλικών αγαθών έχει οδηγήσει κι άλλες αλυσίδες, όπως η Indian Hotels Co. (ιδιοκτήτρια των Taj Hotels) και η Four Seasons, να χαράξουν σχέδια επέκτασης.
Η Hyatt, πάντως, επιμένει στο λεγόμενο «asset-light μοντέλο» – δεν επενδύει στην κατασκευή ξενοδοχείων, αλλά συνεργάζεται με ιδιοκτήτες για τη λειτουργία και την προώθησή τους.
Με την αλματώδη βελτίωση των οδικών και αεροπορικών υποδομών, το 80% της τουριστικής ζήτησης στην Ινδία προέρχεται από ντόπιους ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες πολυτελείας, ακόμη και σε λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς.
Διαβάστε ακόμη
Χρηματιστήριο: Τα νέα φορολογικά κίνητρα που «ξεκλειδώνουν» ευκαιρίες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.