Η Hugo Boss AG προέβλεψε μια επιτάχυνση των πωλήσεων και των κερδών, καθώς το γερμανικό brand σκοπεύει να προσαρμόσει τις προσφορές της περισσότερο και να επιταχύνει τον χρόνο ανταπόκρισής της, ώστε να μην μείνει πίσω στις τάσεις της μόδας.

Η αύξηση των πωλήσεων προβλέπεται κατά μέσο όρο 5% έως 7%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών κατά τα επόμενα τέσσερα χρόνια, δήλωσε η Hugo Boss, η οποία στοχεύει σε λειτουργικό περιθώριο 15% μέχρι το 2022.

Οι αναλυτές μπορούν να εκτιμήσουν τις λεπτομέρειες στην πρόβλεψη, δεδομένου ότι η εταιρεία προηγουμένως προσανατολιζόταν απλώς σε πωλήσεις που ξεπερνούν την αγορά από το 2019 και μετά και στι να βελτιώσει το λειτουργικό περιθώριο. Η ταχύτητα έχει γίνει ένας κρίσιμος παράγοντας για τη βιομηχανία πολυτελείας και τη σειρά ειδών ένδυσης υψηλής ποιότητας της Hugo Boss. Η Hugo Boss σχεδιάζει να εξαρτηθεί περισσότερο από την ανάπτυξη της Ασίας, όπου προβλέπει οι πωλήσεις να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 10% ετησίως έως το 2022, ιδιαίτερα στην Κίνα. Η περιοχή αποτελεί το 15% των πωλήσεων της εταιρείας τώρα. Παίρνοντας άλλη μια «κίνηση» από την ισπανική εταιρία ZARA Inditex SA, το γερμανικό brand έχει επίσης ως στόχο να στηρίξει περισσότερο την online ανάπτυξη, προβλέποντας πως τα δικά του έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο θα τετραπλασιαστούν μέχρι το 2022.