Το πλειοψηφικό της μερίδιο στην εταιρεία καλλυντικών με το όνομά της συμφώνησε να πουλήσει η Κάιλι Τζένερ στην Coty Inc. έναντι 600 εκατ. δολαρίων. Με τη συμφωνία η Coty, μια μεγάλη εταιρεία καλλυντικών, αποκτά πρόσβαση σε μοντέρνα brands που αποτελούν πόλο έλξης για νεαρότερες ηλικίες.

Η Coty θα έχει τη συνολική ευθύνη του χαρτοφυλακίου, ενώ η Τζένερ, μέλος της περιβόητης οικογένειας των Καρντάσιαν, θα έχει την ευθύνη του δημιουργικού και της επικοινωνίας ανακοίνωσαν τη Δευτέρα οι δύο εταιρείες. Η συμφωνία αποτιμά την αξία της Kylie Cosmetics, την οποία η Τζένερ ξεκίνησε το 2015 ενώ ήταν ακόμα έφηβη ως μια σειρά από κραγιόν στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών έχουν επιδοθεί σε κούρσες εξαγορών τα τελευταία χρόνια, καθώς ελπίζουν να προσελκύσουν νεότερους αγοραστές με επώνυμα brands. Η Estee Lauder Cos. αγόρασε τα υπολειπόμενα δύο τρίτα της συμμετοχής της στην κορεατική εταιρεία Skin & Care Holding & Co. για περίπου 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια τη Δευτέρα και η Ιαπωνική Shiseido δαπάνησε 845 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά του brand ομορφιάς Drunk Elephant τον Οκτώβριο.

Οι μετοχές της Coty σημείωσαν αύξηση κατά 4,9% στα 12,49 δολάρια σήμερα στη Νέα Υόρκη ενώ έχουν σημειώσει αύξηση κατά 82%.

Η Coty έχει υποστεί πίεση για αλλαγή στις δραστηριότητές της έχοντας κερδίσει φέτος 965 εκατομμύρια δολάρια από τα brands που αγόρασε το 2015 από την Procter & Gamble. Βρίσκεται στα πρώτα στάδια ενός σχεδίου για την πώληση των brands της για τα μαλλιά και τα νύχια, όπως οι Wella, Clairol και OPI. Η συμφωνία με την Kylie είναι ένα “βασικό ορόσημο” στο μετασχηματισμό της Coty, ανέφερε η εταιρεία στη δήλωση. Αναλυτές που επικαλείται το Bloomberg τοποθετούν τη τιμή στοχό της μετοχής της Coty, στα 13 δολάρια

Η συμφωνία ενισχύει τη θέση της Jenner ως ενός από τους νεότερους δισεκατομμυριούχους στον κόσμο, σύμφωνα με τον Δείκτη του Bloomberg για τους Δισεκατομμυριούχους.

Τη σειρά με τα κραγιόν ακολούθησε μια σειρά lip gloss και μια σειρά με μολύβια χειλιών. Τώρα η εταιρεία της διαθέτει τα πάντα από gel φρυδιών μέχρι προϊόντα περιποίησης προσώπου, απολεπιστικά και αντηλιακά. Στην αρχή τα προϊόντα της πωλούνται μόνο διαδικτυακά ενώ από τα τέλη του 2018 διατίθενται σε περισσότερα από 1.110 καταστήματα στις ΗΠΑ μέσω της συνεργασίας της με την εταιρίας Ulta.