Η γερμανική εταιρία λιανικής προϊόντων σε χαμηλές τιμές Lidl, έχει καταθέσει στο μοντέλο και σχεδιάστρια μόδας Χάιντι Κλουμ μια πρόταση για ανάπτυξη μιας νέας σειράς ειδών ένδυσης καθώς προωθεί την επέκταση των δραστηριοτήτων της, πέρα από τα χαμηλού κόστους καταστήματα, για τα οποία είναι γνωστή.

Η συλλογή, η οποία περιγράφεται από την Lidl ως η πλέον ασφαλής σειρά της μέχρι σήμερα, θα πωληθεί σε καταστήματα στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α. Εντός του 2017, ανέφερε η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση την Τρίτη.

Η συνεργασία με τη διάσημη Κλουμ, σηματοδοτεί την επέκταση των προσπαθειών της Lidl για την προσέλκυση περισσότερων αγοραστών. Είναι μια άλλη πιθανή πρόκληση για τους καταξιωμένους λιανοπωλητές μόδας της Ευρώπης, οι οποίοι ήδη αγωνίζονται να προσελκύσουν τους καταναλωτές, οι οποίοι μετατρέπουν τα κριτήρια αγορών τους, στρεφόμενοι κυρίως σε τομείς αναψυχής.

Η Lidl δήλωσε ότι θα συνεχίσει να πωλεί άλλα, μόδα entry-level κυμαίνεται διαλείπουσα καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους σε μια βάση “ενώ τα αποθέματα διαρκούν”.

Η Lidl σκοπεύει να ανοίξει τα πρώτα 20 καταστήματα των ΗΠΑ αυτού του μήνα και να φτάσει έως και 100 καταστήματα στην Ανατολική Ακτή μέχρι το καλοκαίρι του 2018.