Η PepsiCo εισέρχεται σε μια νέα εποχή για τα δημοφιλή σνακ της, παρουσιάζοντας μια σειρά «γυμνών» εκδόσεων Cheetos και Doritos, χωρίς δηλαδή συνθετικές χρωστικές ουσίες. Η πρωτοβουλία αυτή έχει στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές πιο υγιεινές επιλογές, διατηρώντας την αγαπημένη γεύση των προϊόντων, ενώ παράλληλα απομακρύνεται από τα έντονα πορτοκαλί και κόκκινα χρώματα που έχουν γίνει σήμα κατατεθέν των σνακ. Η νέα σειρά διατίθεται στην αγορά με την ονομασία Simply NKD και έχει φυσικό απαλό κίτρινο χρώμα.
Τα νέα προϊόντα σχεδιάστηκαν ώστε να προσφέρουν την ίδια γεύση με τα παραδοσιακά Cheetos και Doritos, αλλά με πιο φυσική εμφάνιση, σύμφωνα με τη Rachel Ferdinando, διευθύνουσα σύμβουλο της PepsiCo Foods US. «Δεν βασίστηκε σε δεδομένα ή τάσεις των καταναλωτών», ανέφερε η κ. Ferdinando. «Καμία έρευνα δεν θα πρότεινε την αφαίρεση του χρώματος, καθώς αυτά τα σνακ είναι τα αγαπημένα των καταναλωτών».
Η αντικατάσταση των συνθετικών χρωστικών με φυσικά χρώματα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης στην αγορά τροφίμων, με πιέσεις από τον υπουργό Υγείας Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ και το κίνημα «Make America Healthy Again». Η σειρά Simply NKD στοχεύει να αναπαράγει την ίδια γεύση με τα παραδοσιακά σνακ, αλλά χωρίς προσθήκη χρωστικών ουσιών, επιτρέποντας στους καταναλωτές να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους σνακ με πιο «καθαρή» σύνθεση.
Παράλληλα, η PepsiCo αντιμετωπίζει προτάσεις από την Elliott Investment Management, η οποία κατέχει μερίδιο 4 δισ. δολαρίων και ζητά αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου σνακ της εταιρείας. Η εταιρεία, ενώ συνεχίζει να παράγει τα παραδοσιακά Doritos και Cheetos, επενδύει επίσης σε πιο υγιεινά προϊόντα, όπως τα Sabra hummus και τα Siete grain-free chips, ανταποκρινόμενη στις νέες καταναλωτικές απαιτήσεις για καλύτερη ποιότητα και φυσικά συστατικά.
Τα NKD Flamin’ Hot Cheetos και τα NKD Nacho Cheese Doritos θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ την 1η Δεκεμβρίου. Η σειρά δοκιμάστηκε από ειδικούς γευσιγνώστες κάτω από κόκκινα φώτα που εμπόδιζαν την αντίληψη του χρώματος. «Κλείνοντας τα μάτια σου, διατηρείται η ίδια γεύση και τραγανή υφή», δήλωσε η κ. Ferdinando. Η PepsiCo επιδιώκει να κρατήσει τη γεύση σταθερή, ενώ προσφέρει μια πιο υγιεινή και διαφανή εκδοχή των αγαπημένων σνακ.
Η αλλαγή χρωστικών δεν είναι χωρίς ρίσκο. Η General Mills επανέφερε τις τεχνητές χρωστικές στα δημητριακά Trix το 2017 μετά από παράπονα καταναλωτών, ενώ η Crystal Pepsi της PepsiCo στη δεκαετία του 1990 απέτυχε λόγω της διαφοράς στην εμφάνιση από την κλασική κόλα. Σύμφωνα με την επιστήμονα τροφίμων Renee Leber, το χρώμα επηρεάζει σημαντικά την αντίληψη της γεύσης και της φρεσκάδας, ενώ οι καταναλωτές φαίνεται να επιζητούν όλο και περισσότερο διαφάνεια και καθαρές ετικέτες.
Η PepsiCo ανέπτυξε τη σειρά NKD σε περίπου οκτώ εβδομάδες και συνεχίζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της με προϊόντα που περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη και μικρότερη λίστα συστατικών. Η εταιρεία στοχεύει να προσφέρει επιλογές που ικανοποιούν την τάση των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή, διατηρώντας παράλληλα τη δημοτικότητα και την αναγνωρισιμότητα των παραδοσιακών σνακ της.
Διαβάστε ακόμη
Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Το παρασκήνιο για το by-pass στο «βραχυκύκλωμα»
Γιατί ο εγκέφαλός μας δεν μας αφήνει να αδυνατίσουμε
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.