search icon

Bloomberg

Mega deal: Η Coca-Cola αποκτά εξ ολοκλήρου την BodyArmor έναντι $5,6 δισ.

Η Coca-Cola το 2018 αγόρασε το μειοψηφικό της μερίδιο στο BodyArmor και εκείνη την εποχή το χαρακτήρισε «ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα ποτών στην Αμερική»

Η Coca-Cola Co. ανακοίνωσε ότι αποκτά και το υπόλοιπο μερίδιο της BodyArmor έναντι τιμήματος 5,6 δισ. δολαρίων σε μετρητά, σε μια συμφωνία που θα επιτρέψει στον γίγαντα των αναψυκτικών να ανταγωνιστεί με περισσότερα «πυρομαχικά» τον ηγέτη της αγοράς ενεργειακών – ισοτονικών ποτών, Gatorade.

Η Coca-Cola, κατείχε ήδη το 15% της BodyArmor και αγοράζει το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρείας από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του συνιδρυτή και προέδρου Mike Repole. Ο Repole και η ηγετική του ομάδα θα διατηρήσουν τις θέσεις τους και θα συνεργαστούν με την Coca-Cola σε άλλα τμήματα του χαρτοφυλακίου των αναψυκτικών της, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Λίγο μετά τη δημιουργία του BodyArmor  το 2011 οι πωλήσεις του εκτοξεύτηκαν καθώς η μάρκα «υιοθετήθηκε» από επαγγελματίες αθλητές, όπως ο Mike Trout του μπέιζμπολ, ο James Harden του μπάσκετ και ο Dustin Johnson του γκολφ.

Όπως αναφέρει το Bloomberg τόσο η Coca-Cola όσο και η ανταγωνίστριά της PepsiCo, επωφελούνται από την επανεκκίνηση της οικονομίας και την επιστροφή των καταναλωτών σε δημόσιους χώρους όπως εστιατόρια και γήπεδα. Η Coca-Cola το 2018 αγόρασε το μειοψηφικό της μερίδιο στο BodyArmor και εκείνη την εποχή το χαρακτήρισε «ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα ποτών στην Αμερική».

Η συμφωνία σύμφωνα με την εταιρεία στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων στον τομέα ποτών και καφέ της Coca-Cola. Το περασμένο τρίμηνο το τμήμα αυτό της εταιρείας κατέγραψε αύξηση του όγκου των κιβωτίων που διακινήθηκαν κατά 6% με πρωταγωνιστές τα ανθρακούχα ανθρακούχα προϊόντα, σχεδόν τα  αλλά πίσω από το κέρδος 12% στη διατροφή, τους χυμούς και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Το κύριο αθλητικό ποτό της Coca-Cola, το Powerade, ανταγωνίζεται το κορυφαίο στην αγορά Gatorade της PepsiCo. Ακόμη και μαζί με το BodyArmor, τα προϊόντα της Coca-Cola θα κατέχουν περίπου το 23% της αγοράς ενεργειακών ποτών, ποσοστό που υπολείπεται κατά  πολύ από το 68% της Gatorade, σύμφωνα με το Euromonitor.

Ωστόσο, η Gatorade έχει δυσκολευτεί στις πωλήσεις καθώς οι ανταγωνιστές της της αποσπούν μερίδια  μάρκα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της PepsiCo, Ramon Laguarta, δήλωσε σε τηλεδιάσκεψη τον Απρίλιο ότι η εταιρεία του επικεντρώνεται τώρα στο να καταστήσει το Gatorade πιο ανταγωνιστικό .

Οι μετοχές της Coca-Cola σημείωσαν άνοδο 0,3% στα 56,53 δολάρια στις προσυνεδριακές συναλλαγές στις 8:38 π.μ. στη Νέα Υόρκη. Η μετοχή έχει σημειώσει φέτος άνοδο 2,8% έως τις 29 Οκτωβρίου, πολύ κάτω από την άνοδο του δείκτη S&P500 που βρίσκεται στο +23%.

Διαβάστε ακόμα: 

Ανάκαμψη τύπου V της ελληνικής οικονομίας – Φόβοι για «φρένο» από την ακρίβεια

Η Λουξ μπαίνει στην αγορά εμφιαλωμένου νερού μέσω της Δίρφυς

Citigroup: «Βουνό» για την Ελλάδα η επιστροφή της δημοσιονομικής πειθαρχίας (διάγραμμα)

Exit mobile version