Η Marks & Spencer Group Plc επανέφερε τη δυνατότητα online παραγγελιών για όλα τα προϊόντα της, σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την κυβερνοεπίθεση που προκάλεσε σοβαρές αναταράξεις στον βρετανικό κολοσσό ένδυσης και τροφίμων.
Οι καταναλωτές μπορούν πλέον να αγοράζουν όλα τα προϊόντα μέσω της ιστοσελίδας της M&S για κατ’ οίκον παράδοση ή για παραλαβή από κατάστημα (click & collect), δήλωσε τη Δευτέρα, σε διαδικτυακή ανάρτησή του, ο διευθυντής μόδας, οικιακών ειδών και ομορφιάς, Τζον Λάιτλ.
Αυτό το γεγονός βάζει οριστικό τέλος σε μια πολύμηνη περίοδο προβλημάτων, κατά την οποία οι ανταγωνιστές της M&S βρήκαν την ευκαιρία να κερδίσουν έδαφος.
Η μετοχή της M&S κατέγραψε άνοδο έως και 2,3% τη Δευτέρα, ωστόσο παραμένει μειωμένη κατά περίπου 17% από τις 22 Απριλίου, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι είχε δεχθεί κυβερνοεπίθεση, μεταδίδει το Bloomberg.
Η επίθεση ανάγκασε την M&S να διακόψει τις ανέπαφες πληρωμές και να αναστείλει τις online παραγγελίες ενδυμάτων και οικιακών ειδών, ενώ προκάλεσε ελλείψεις στα ράφια, καθώς τα πληροφοριακά της συστήματα τέθηκαν εκτός λειτουργίας. Η εταιρεία εκτιμά ότι το περιστατικό θα μειώσει τα λειτουργικά της κέρδη κατά 300 εκατ. λίρες τη φετινή οικονομική χρήση.
Μια συμμορία κυβερνοεγκλήματος, γνωστή ως «DragonForce», ανέλαβε την ευθύνη. Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν ως ύποπτα για συμμετοχή στην επίθεση στην M&S, καθώς και σε κυβερνοεπιθέσεις εναντίον της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Co-op και των πολυκαταστημάτων Harrods.
Τον περασμένο μήνα, η ανταγωνίστρια Next Plc αναθεώρησε ανοδικά τις προοπτικές της για τρίτη φορά φέτος, εν μέρει λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε η M&S.
Διαβάστε ακόμη
Πλειστηριασμοί: Από το φθινόπωρο βγαίνουν στο σφυρί μέχρι και…φωτοβολταικοί σταθμοί (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.