Σε χαλεπούς καιρούς ακόμα και ιστορικά ονόματα όπως τα Selfridges & Co. αναζητούν τρόπους για κέρδη από νέες δραστηριότητες. Τα πολυκαταστήμαατα του Λονδίνου που έγιναν συνώνυμο της μόδας προσφέρουν πλέον είδη προς ενοικίαση σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους νέους αλλά και τους πελάτες με περιβαλλοντική συνείδηση σε μια δύσκολη στιγμή για το λιανεμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο που έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την πανδημία.

Το πολυκατάστημα συνεργάστηκε με την HURR, μια διαδικτυακή πλατφόρμα ενοικίασης μόδας, για να προσφέρει 100 είδη από περισσότερες από 40 μάρκες μόδας προς ενοικίαση για έως και 20 ημέρες κάθε φορά.

Τα Selfridges σχεδιάζουν επίσης να πουλήσουν μια συλλογή vintage ρούχων στα τέλη Σεπτεμβρίου κάνοντας αισθητή την παρουσία τους και στα ρούχα από δεύτερο χέρι σε συνεργασία με την Vestiaire Collective . Οι αγοραστές μπορούν επίσης να πουλήσουν μεταχειρισμένα αξεσουάρ στο κατάστημα από τα μέσα Οκτωβρίου.

Η αυξανόμενη ανησυχία των καταναλωτών για τις οικολογικές επιπτώσεις της μόδας δεν αφήνει ασυγκίνητους τους  λιανοπωλητές που προσπαθούν να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση για ενοικίαση και αγορά μεταχειρισμένων ειδών.

Ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Depop και η Poshmark Inc., είναι κυρίαρχοι στην αγορά μεταχειρισμένων ενδυμάτων στο διαδίκτυο. Πέρυσι στις ΗΠΑ, τα πολυκαταστήματα Macy’s και JC Penney υπέγραψαν συνεργασίες με την ThredUP Inc., μια εταιρεία μεταπώλησης που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο.

Η νέα κίνηση των Selfridges αποτελεί μέρος των σχεδίων της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού του αντίκτυπου, το οποίο περιλαμβάνει επίσης τη δέσμευση να γίνει ουδέτερο από άνθρακα έως το 2050.

Ο κορωνοϊός έχει αλλάξει τον «κύκλο κατανάλωσης με τρόπο που δεν θα μπορούσαμε ποτέ να προβλέψουμε», δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος Αν Πίτσερ. Ως αποτέλεσμα, είπε, τα Selfridges πρέπει να «αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι αγορές». Το Selfridges είναι πιο γνωστό για το τεράστιο εμπορικό του κατάστημα στην Oxford Street του Λονδίνου, αλλά διαθέτει επίσης καταστήματα στο Μπέρμιγχαμ και το Μάντσεστερ και ένα διαδικτυακό τμήμα. Τον περασμένο μήνα, τα πολυκαταστήματα που ανήκουν στην οικογένεια Weston, ανακοίνωσαν ότι θα μειώσουν το 14% του εργατικού δυναμικού τους