Τη μεγαλύτερη πτώση των τελευταίων εννέα μηνών καταγράφει σήμερα η μετοχή της Nike μετά την επιδείνωση των πωλήσεων στη Β. Αμερική (-5%).

Οι πωλήσεις τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία αθλητικών ειδών δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τις εκτιμήσεις των αναλυτών στη Β. Αμερική ωστόσο κατέγραψαν άνοδο στην Κίνα, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Στην Κίνα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16% και στην περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική) κατά 19%.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η Nike συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις στην προσπάθειά της να επανακτήσει το μερίδιο αγοράς που της έχουν «κλέψει» ανταγωνιστές της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Πρόκειται για ένα νόμισμα με δύο όψεις. Οι διεθνείς πωλήσεις είναι πολύ ισχυρές αλλά στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι πολύ πιο αδύναμες απ’ ότι περιμέναμε» υποστηρίζει ο Τσεν Γκραζούτις, αναλυτής στο Bloomberg Intelligence.

Η Nike δεν είναι η μοναδική που αντιμετωπίζει τέτοιου είδους προβλήματα. Κι άλλοι κολοσσοί, όπως η Starbucks βλέπουν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν σε αγορές όπως η Κίνα αλλά όχι στην εγχώρια.

Η μετοχή της υποχώρησε έως και 7,2% στα 60,13 δολ. την Παρασκευή.