Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί πλέον να μην είναι επίσημα ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Ευρώπη, αλλά το στυλ του 33 ετών σταρ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείχνει ότι θα μπορούσε να διατηρήσει τον έλεγχο στα social media της Juventus Football Club SpA κλείνοντας το χάσμα με τους πλουσιότερους ανταγωνιστές της ομάδας, σύμφωνα με έναν αναλυτή.

Το πιο πολυσυζητημένο άτομο του Instagram, που ανακηρύχτηκε επιλαχών του πρώην συμπαίκτη του στη Real Madrid, Luka Modric στα βραβεία Ballon d’Or της Δευτέρας, θα μπορούσε να τριπλασιάσει τις πωλήσεις φανελών του ιταλικού συλλόγου μέχρι το 2022, επιτυγχάνοντας μια αύξηση κατά 60% στις ετήσιες χορηγίες, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της Adidas AG, δήλωσε ο αναλυτής της Banca IMI Alberto Francese.

Η τράπεζα, η οποία παρέχει επίσης εταιρικές υπηρεσίες στη Juventus, αναβάθμισε την αξιολόγησή της στη μετοχή για να αγοράσει από το hold σε ένα σημείωμα προς τους πελάτες της, με τίτλο “Ronaldomics” την Τετάρτη, ενώ διπλασίασε το στόχο της τιμής σε 1,40 ευρώ ανά μετοχή. Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο 9,3% χθες, ποσοστό που είναι το μεγαλύτερο μέσα στον τελευταίο μήνα.

Αλλά οι επενδυτές πρέπει να είναι ενήμεροι: η φήμη του Instagram μπορεί να μην είναι αιώνια. “Εάν η τρέχουσα δημοτικότητα του Κριστιάνο Ρονάλντο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρχίσει να ξεθωριάζει, αυτό θα μπορούσε να υπονομεύσει την εμπορική δυναμική, την οποία τώρα κεφαλαιοποιεί η Juventus”, πρόσθεσε ο Francese.

ronaldo.JPG