Καθώς οι νέες τεχνολογίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος και στη διαφημιστική βιομηχανία, η Publicis Groupe ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 300 εκατομμύρια ευρώ (327 εκατομμύρια δολάρια) τα επόμενα τρία χρόνια στην τεχνητή νοημοσύνη, με τα πρώτα 100 εκατ. να διοχετεύονται για αυτόν το σκοπό από φέτος.

Τα χρήματα θα μοιραστούν ισομερώς μεταξύ τεχνολογίας – συμπεριλαμβανομένων αδειών χρήσης, λογισμικού και υποδομών cloud – και ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της αναβάθμισης των δεξιοτήτων και των προσλήψεων, ανέφερε ο όμιλος με έδρα το Παρίσι σε σχετική παρουσίαση η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Η Publicis δήλωσε ότι θα εκμεταλλευτεί τα 2,3 δισεκατομμύρια ατομικά προφίλ δεδομένων που κατέχει για να αναβαθμίσει την τεχνολογική πλατφόρμα «Core AI», να δημιουργήσει πιο εξατομικευμένες καμπάνιες, να προβλέψει τον αντίκτυπό τους και να προσαρμόσει τα στοχευμένα κοινά σε πραγματικό χρόνο, σε μια εποχή που οι διαφημιστικές εταιρείες μεταβαίνουν από ένα διαδικτυακό μοντέλο που βασίζεται σε cookies σε δεδομένα από ιδιόκτητα κανάλια.

Η επένδυση θα χρηματοδοτηθεί μέσω «αποδοτικότητας» και δεν θα έχει «καμία αποδυναμωτική επίδραση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους το 2024», δήλωσε κατά την παρουσίαση ο διευθύνων σύμβουλος της Publicis Arthur Sadoun.

Η μετοχή της Publicis κατέγραψε υψηλό ρεκόρ στο Παρίσι την Τετάρτη, κερδίζοντας 1,6% στα 88,76 ευρώ.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η αύξηση των οργανικών εσόδων διαμορφώθηκε στο 6,3% πέρυσι. Ο όμιλος θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα για το σύνολο του έτους στις 8 Φεβρουαρίου.

Διαβάστε ακόμη

Ελληνικός «αέρας» στη Νέα Υόρκη – Στον πύργο της JP τα «αποκαλυπτήρια» των τραπεζών

Μητσοτάκης: Θα επιμείνουμε για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα (vid)

Στη Σλοβακία φτιάχνουν άσφαλτο από… αποτσίγαρα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ