Η Richemont SA κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε ετήσια βάση, καθώς η σταθερή δημοφιλία της μάρκας Cartier επέτρεψε στον ελβετικό όμιλο να εμφανιστεί πιο ανθεκτικός από ανταγωνιστές όπως η LVMH, σε μια περίοδο επιβράδυνσης της αγοράς ειδών πολυτελείας.
Οι πωλήσεις στη μονάδα κοσμημάτων της Richemont – η οποία περιλαμβάνει επίσης τη Van Cleef & Arpels – αυξήθηκαν κατά 8% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας την Παρασκευή. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 7,54%. Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου κινήθηκαν επίσης εντός των προσδοκιών.
Η Richemont κατάφερε να αντέξει καλύτερα την πτώση της ζήτησης για είδη υψηλής πολυτελείας συγκριτικά με άλλες εταιρείες του κλάδου, καθώς τα κοσμήματα – η μεγαλύτερη κατηγορία της – συνεχίζουν να έχουν διαχρονική απήχηση στους καταναλωτές, ακόμη και σε περιόδους αβεβαιότητας. Η γαλλική ανταγωνίστρια LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, που διαθέτει κοσμηματικά brands όπως η Bulgari και η Tiffany, παρουσίασε απογοητευτικά αποτελέσματα το τελευταίο τρίμηνο, εν μέσω ασθενούς ζήτησης για τσάντες Christian Dior.
Η αγορά πολυτελών ειδών προσπαθεί να ανακάμψει από μια περίοδο υποτονικής ανάπτυξης, εν μέρει λόγω της μείωσης των δαπανών από τους Κινέζους καταναλωτές. Η προοπτική του κλάδου έγινε ακόμη πιο ζοφερή μετά την απόφαση του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών Ντόναλντ Τραμπ να επιβάλει δασμούς σε εισαγωγές από διάφορες χώρες και κλάδους.
Η Richemont ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη ύψους 4,47 δισ. ευρώ (4,48 δισ. δολάρια) για το οικονομικό έτος, κάτω από την εκτίμηση των αναλυτών που ήταν 4,55 δισ. ευρώ.
«Αυτή η αύξηση πωλήσεων, σε συνδυασμό με τον συνετό έλεγχο του λειτουργικού κόστους και στοχευμένες αυξήσεις τιμών, βοήθησε στον μετριασμό της επίδρασης από το αυξημένο κόστος πρώτων υλών – κυρίως του χρυσού – στην κερδοφορία μας», ανέφερε η Richemont στην ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα με την Jefferies, η Richemont προχώρησε πρόσφατα σε αυξήσεις τιμών στα brands Cartier και Van Cleef & Arpels, μετά την επιβολή των νέων δασμών από τον Τραμπ. Στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, η μονάδα κοσμημάτων της εταιρείας σημείωσε διψήφια ποσοστά αύξησης.
Η μετοχή της Richemont έχει ενισχυθεί κατά περίπου 15% από την αρχή του έτους, σε αντίθεση με πτώση σχεδόν 17% για τη LVMH.
Διαβάστε ακόμη
Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ στέλνουν πρόσκληση στις ΗΠΑ για την επόμενη συνάντηση του σχήματος «3+1»
ΝΟΚ και αντιπαροχή: «Παγωμένες» συμφωνίες και πιθανή συμπίεση έως και 5% στα μελλοντικά ποσοστά
TτΕ: Ποιος είναι ο χάρτης των επιχειρηματικών δανείων το 2024 (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.