Η Indian Hotels Co., η πολυτελής αλυσίδα ξενοδοχείων που διευθύνεται από τον όμιλο Tata, εκμεταλλεύτηκε την περίοδο του κορωνοϊού με τα εκτεταμένα lockdown προκειμένου να βρει τρόπους για το πώς και από πού θα μπορούσε να εξοικονομήσει περισσότερα χρήματα.

«Αυτή ήταν μια ιστορική ευκαιρία για εμάς προκειμένου να αναθεωρήσουμε το σταθερό και μεταβλητό κόστος της επιχείρησης», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου, Πούνετ Τσάτβαλ, την Τετάρτη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg Television.

«Η βιομηχανία δεν γνώρισε ποτέ ξανά τέτοια μείωση των εσόδων τα τελευταία 100 χρόνια»

Η εταιρεία, η οποία κατέχει το εμβληματικό εμπορικό σήμα Taj και λειτουργεί το The Pierre στη Νέα Υόρκη, δεν προχώρησε σε καμία απόλυση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά μετακίνησε κάποιο μέρος του προσωπικού της σε άλλες θέσεις, αλλά σε επιχειρήσεις της ίδιας αυτοκρατορίας, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η Τσάτβαλ.

Η εταιρεία κατέγραψε απώλειες της τάξεως των 3,8 δισεκατομμυρίων ρουπιών (51 εκατομμύρια δολάρια) για το προηγούμενο εξάμηνο σε σύγκριση με τις 1,4 δισεκατομμύρια ρουπίες που είχε κερδίσει έναν χρόνο νωρίτερα.

Οι μετοχές της έχουν εκτοξευθεί στο 82% από το χαμηλό έξι ετών του Μαΐου καθώς η οικονομία της Ινδίας ανοίγει και πάλι σταδιακά.

Υπενθυμίζεται πως ο πρωθυπουργός Νάρεντα Μόντι επέβαλε αυστηρό και καθολικό lockdown τον περασμένο Μάρτιο σε μία προσπάθεια προκειμένου να περιοριστεί η διασπορά της πανδημίας του κορωνοϊού.

Διαβάστε ακόμη: 

– Κορωνοϊός: Τι δείχνουν τα λύματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (vid)

– Σε τροχιά… Tesla το bitcoin – Κάποιοι το «βλέπουν» και στα $74.000

– Πώς θα ανοίξει το λιανεμπόριο μετά τις 6 Δεκεμβρίου – Κλιμακωτά, με μάσκες και click away