Η Tinder επαναφέρει τη δυνατότητα για διπλά ραντεβού στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυτή τη φορά σε ανανεωμένη εκδοχή. Η λειτουργία είχε αποσυρθεί το 2017, εξαιτίας ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικότητας, καθώς και αμφιβολιών για το κατά πόσο απευθυνόταν σε χρήστες που αναζητούν μονογαμικές σχέσεις.
Η λειτουργία «Double Date», όπως ονομάζεται, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να προσκαλούν φίλους τους μέσω μηνύματος, ώστε να γνωρίσουν μαζί άλλα ζευγάρια φίλων μέσα από την εφαρμογή. Η Tinder, η μεγαλύτερη πλατφόρμα γνωριμιών της Match Group Inc., έχει ήδη δοκιμάσει τη λειτουργία αυτή σε επιλεγμένους χρήστες στο Βέλγιο, τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ισπανία και τη Γερμανία. Όπως αναφέρει, τα διπλά ραντεβού αποτελούν ήδη κομμάτι της τοπικής κουλτούρας. Η Tinder σκοπεύει να επεκτείνει τη νέα λειτουργία σε παγκόσμιο επίπεδο έως τον Ιούλιο, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Η λειτουργία Double Date έχει σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βγαίνουν ραντεβού σήμερα, δηλαδή μαζί με τους φίλους τους», δήλωσε η Κλίο Λονγκ, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιου μάρκετινγκ προϊόντων. «Όταν κάποιος ενεργοποιεί τη λειτουργία, δημιουργεί ένα ξεχωριστό προφίλ αποκλειστικά για διπλά ραντεβού, το οποίο συνδέεται με τον φίλο που επιλέγει να συμμετέχει μαζί του. Το προσωπικό του προφίλ παραμένει όπως είναι και δεν συγχωνεύεται με το κοινό», διευκρινίζει η Λονγκ. Οι χρήστες μπορούν να προσκαλέσουν έως και τρεις φίλους για διπλά ραντεβού μαζί τους.
Η δυνατότητα για κοινά ραντεβού με φίλους είναι μία από τις νέες προσθήκες που η Tinder σκοπεύει να λανσάρει μέσα στη χρονιά, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αναπτυχθεί. Ο αριθμός των συνδρομητών της έφτασε τα 11 εκατομμύρια στα τέλη του 2022, αλλά από τότε έχει μειωθεί σταδιακά σε περίπου 9,1 εκατομμύρια μέσα σε οκτώ διαδοχικά τρίμηνα. Η μείωση αυτή έχει προσελκύσει τρεις ακτιβιστές επενδυτές, μεταξύ των οποίων η Elliott Investment Management LP, οι οποίοι έχουν ενωθεί για να προωθήσουν την ανάπτυξη και την καινοτομία των προϊόντων.
Ακολουθεί γράφημα με τους χρήστες του Tinder μεταξύ των ετών 2020 – 2025:

Οι νεότεροι χρήστες των εφαρμογών γνωριμιών έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για να γνωρίσουν άτομα μέσω φίλων και εκδηλώσεων. Αυτή είναι μια τάση που ακολουθεί και η ανταγωνιστική εταιρεία Bumble Inc., η οποία σχεδιάζει να ανανεώσει την εφαρμογή «BFF» που αφορά την εύρεση φίλων. Η εφαρμογή αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι.
Η Tinder επιδιώκει να αποφύγει τα λάθη που έκανε κατά τον αρχικό πειραματισμό της με την ιδέα των ομαδικών ραντεβού το 2016, όταν είχε λανσάρει τη λειτουργία «Tinder Social». Η συγκεκριμένη λειτουργία επέτρεπε στους χρήστες να γνωρίζουν νέους ανθρώπους μαζί με τους φίλους τους. Ωστόσο, διακόπηκε το 2017, μετά από έντονες αντιδράσεις χρηστών, οι οποίοι απογοητεύτηκαν όταν διαπίστωσαν ότι τα προφίλ τους συνδέονταν αυτόματα με τη λίστα φίλων τους στο Facebook.
Υπήρχε επίσης σύγχυση σχετικά με το αν η λειτουργία των ομαδικών ραντεβού απευθυνόταν αποκλειστικά σε άτομα που βρίσκονται σε σχέσεις εκτός των παραδοσιακών μονογαμικών προτύπων.
Η Tinder, μέσω του πρόσφατου δοκιμαστικού της προγράμματος στην Ευρώπη, κατάφερε να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο προωθεί τις υπηρεσίες της μέσω του μάρκετινγκ.
«Παρότι υπάρχουν χρήστες στην πλατφόρμα με διαφορετικές προτιμήσεις και μορφές σχέσεων, οι οποίοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία Double Date για δικούς τους σκοπούς, αυτή η λειτουργία δεν έχει σχεδιαστεί για αυτόν τον σκοπό», δήλωσε η Λονγκ. «Επιπλέον, το Tinder δεν διαθέτει επί του παρόντος φίλτρα που να επιτρέπουν την επιλογή της εμφάνισης χρηστών ανάλογα με τον τύπο της σχέσης που αναζητούν. Ωστόσο, μέσω της καρτέλας «Εξερεύνηση», παρέχεται η δυνατότητα σε χρήστες με εναλλακτικές προτιμήσεις στις σχέσεις να βρουν άλλους με παρόμοια ενδιαφέροντα», εξήγησε η ίδια.
Η Λονγκ ανέφερε ότι η σύνδεση με το Facebook είχε ως αποτέλεσμα ορισμένοι χρήστες να εκτίθενται, χωρίς να το επιθυμούν ή χωρίς να έχουν πλήρη έλεγχο των πληροφοριών τους. «Σήμερα, αυτή η πρακτική δεν εφαρμόζεται στη λειτουργία Double Date», τόνισε.
Η Match, εταιρεία που κατέχει επίσης τις εφαρμογές Hinge, OkCupid και Match.com, σημείωσε σημαντική αρχική επιτυχία δοκιμάζοντας τη λειτουργία Double Date μεταξύ των χρηστών του Tinder στην Ευρώπη. Η θετική αυτή ανταπόκριση οδήγησε στην απόφαση να προχωρήσει στην επίσημη κυκλοφορία της λειτουργίας και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σχεδόν το 15% των ατόμων που έλαβαν πρόσκληση για Double Date από φίλους ήταν είτε νέοι χρήστες του Tinder είτε χρήστες που είχαν επανενεργοποιήσει πρόσφατα τους λογαριασμούς τους, σύμφωνα με την εταιρεία. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι οι χρήστες που επέλεγαν τη λειτουργία Double Date συνέχισαν να την χρησιμοποιούν με μεγαλύτερη συχνότητα και διάρκεια, ιδιαίτερα κατά το διάστημα των δύο έως τριών πρώτων εβδομάδων.
Σχεδόν το 90% των χρηστών που δοκιμάζουν το Double Date είναι κάτω των 29 ετών, σύμφωνα με το Tinder. Επιπλέον, οι γυναίκες έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για ένα ζευγάρι και τετραπλάσιες πιθανότητες να αποδεχτούν ή να ανταποκριθούν θετικά σε πρόταση για διπλό ραντεβού, συγκριτικά με όταν χρησιμοποιούν την εφαρμογή ατομικά.
Ο Σπένσερ Ράσκοφ, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας Match και προσωρινός επικεφαλής της Tinder μετά την πρόσφατη αποχώρηση της διευθύνουσας συμβούλου, ανέφερε ότι οι εφαρμογές της Match δεν έχουν πλέον την ίδια απήχηση στη νεότερη γενιά, ειδικά μεταξύ των γυναικών που χρησιμοποιούν εφαρμογές γνωριμιών. Όπως εξήγησε, «αυτό συμβαίνει επειδή πολλοί χρήστες θεωρούν ότι οι εφαρμογές αυτές λειτουργούν περισσότερο ως ένα «παιχνίδι αριθμών» και όχι ως πλατφόρμες που προάγουν ουσιαστικές σχέσεις».
Από τότε, τα στελέχη της εταιρείας έχουν δώσει προτεραιότητα στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, με σκοπό να ενδυναμώσουν την επιχείρηση μακροπρόθεσμα, ακόμη και αν αυτό συνεπάγεται προσωρινή μείωση των εσόδων.
Τον Μάιο, ο Ράσκοφ ανέφερε σε συνέντευξή του ότι η λειτουργία Double Date έχει αρχίσει να αλλάζει την εικόνα που είχε το κοινό για το Tinder «προς το καλύτερο».
«Η λειτουργία Double Date δίνει τη δυνατότητα για μια πιο χαλαρή και κοινωνική εμπειρία, χωρίς το άγχος ή την πίεση που συχνά συνοδεύει τα ραντεβού. Ακόμα κι αν δεν πραγματοποιηθεί κάποιο ραντεβού, οι συμμετέχοντες περνούν ευχάριστα και διασκεδάζουν», πρόσθεσε ο ίδιος.
Διαβάστε ακόμη
Χρέη εταιριών: Πώς θα μεταβιβάζουν ακίνητα χωρίς παρακράτηση τα μέλη και στελέχη τους
Εξορύξεις βαθέων υδάτων: Η επόμενη διεθνής σύγκρουση θα γίνει για τα ορυκτά των ωκεανών (tweets)
Αθήνα – Θεσσαλονίκη τα φετινά success stories στον τουρισμό, πίεση στη Σαντορίνη
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.