Η Nissan “ανασταίνει” το αυτοκίνητο που “σκότωσε” το 1981. Πρόκειται για το Datsun, μοντέλο που πούλησε ιδιαίτερα στις αγορές της Αμερικής και της Ευρώπης και έγινε διάσημο, λόγο και της πετρελαϊκής κρίσης της δεκαετίας του 1970, για την οικονομία του στα καύσιμα.

Ο Carlos Ghosn τωρινός διευθύνων σύμβουλος της Nissan πιστεύει ότι το Datsun έχει μέλλον στις αγορές του τρίτου κόσμου όπου η νέα τεχνολογία και οι χαμηλες τιμές μπορούν να υπερκεράσουν την έλλειψη αναγνωρισιμότητας.

Το πρώτο μοντέλο της Datsun θα είναι διαθέσιμο στην Ινδία από το 2014 και σύμφωνα με τη Nissan θα κοστίζει περίπου 6.650 δολάρια. Άλλες αγορές που το Datsun θα κάνει την εμφάνισή του θα είναι της Ινδονησίας, της Ρωσίας και της Νοτιας Αφρικής.

Η Νissan υιοθετεί την στατηγική που ακολουθεί στην Ευρώπη η Renault – επικεφαλής της οποίας είναι επίσης ο Ghosn – η οποία χρησιμοποιεί το low-cost brand της Dacia.