Έτοιμη να ρίξει την Yahoo στη μάχη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δείχνει η CEO της εταιρείας, Marrisa Mayer.

Πρόκειται για την μικρότερη σε ηλικία CEO που είδε το όνομά της να φιγουράρει στη λίστα των κορυφαίων επιχειρήσεων, Fortune 500, ενώ βρίσκεται στην 14η θέση της λίστας με την πιο ισχυρές γυναίκες επιχειρηματίες της Αμερικής για το 2012, που δημοσίευσε το περιοδικό Fortune.

Η Marissa Mayer, ξεκίνησε από την Google και το 2012 ανέλαβε τα ηνία της Yahoo. Μάλιστα, πήρε κοντά της και τον πρώην συνάδερφό της Henrique De Castro, δίνοντας του τη θέση του COO στην εταιρεία, αφήνοντας άλλη μια θέση κενή στα γραφεία της Google.

Εκτός από την ανεπιτυχή προσφορά ύψους 1 δισ δολαρίων για να αποκτήσει το facebook αλλά και την “γκάφα” με τις προσωπικές φωτογραφίες του flickr που έγιναν δημόσιες, η Yahoo δεν έχει να επιδείξει μέχρι τώρα κάτι αξιόλογο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Υπενθυμίζεται ότι η γνωστή υπηρεσία φωτογραφιών της Yahoo, Flickr, ενημέρωσε αρκετούς χρήστες πως οι  φωτογραφίες που είχαν ορίσει ως ιδιωτικές έγιναν δημοσίως ορατές, στο διάστημα 18 Ιανουαρίου και 7 Φεβρουαρίου εξαιτίας ενός λάθους.

“Πρέπει να έχουμε την ιδέα του “sharing” σαν τον πρωταρχικό μας στόχο, δήλωσε σε ένα συνέδριο επενδυτών που διοργάνωσε η Goldman Sachs. “Πλέον, αυτό που θέλουν να κάνει ο κόσμος είναι να μοιράζεται τα ενδιαφέροντα του με φίλους”, δήλωσε, απευθύνοντας ανοικτή πρόσκληση για συνεργασία με την κορυφαία σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, το facebook.

Στόχος της Mayer δεν είναι να φτιάξει κάτι καινούργιο και καινοτόμο. Όπως δήλωσε, θα προτιμούσε να συνεργαστεί με το facebook παρά να δημιουργήσει από το μηδέν ένα νέο κοινωνικό μέσο.
Κάτι αντίστοιχο έκανε η Google με τη δημιουργία του google+, μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί τα δικά της προϊόντα, δηλαδή το gmail και το google search.