Έντονες επικρίσεις από πελάτες της προκαλεί η προσπάθεια της Ryanair να βγάλει χρήματα σε βάρος των ταξιδιωτών, με κάθε τρόπο.

Όσοι ταξιδεύουν με τη χαμηλού κόστους ιρλανδική αεροπορική εταιρεία, πρέπει να κάνουν ηλεκτρονικό check in πριν από την πτήση τους και να τυπώσουν μόνοι τους την κάρτα επιβίβασης. Σε διαφορετική περίπτωση, αντιμετωπίζουν πρόστιμο 70 στερλινών.

Έως πρότινος, η εταιρεία έδινε στους επιβάτες περιθώριο 14 ημερών πριν από την πτήση τους, για να κάνουν το ηλεκτρονικό check in. Όμως, τώρα, μείωσε το διάστημα αυτό στις επτά ημέρες.

Αυτό σημαίνει πως όσοι ταξιδεύουν για διάστημα μεγαλύτερο της μίας εβδομάδας, θα πρέπει μέσα στις διακοπές τους να ψάξουν για ίντερνετ καφέ, προκειμένου να κάνουν check in και να τυπώσουν την κάρτα επιβίβασης για την πτήση της επιστροφής.

Η Ryanair δίνει μεν και μία δεύτερη επιλογή, αλλά και αυτή με το… αζημίωτο. Συγκεκριμένα, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν τη θέση τους όταν κάνουν την κράτησή τους, με επιπλέον κόστος 10 στερλινών. Σε αυτή την περίπτωση, τους δίνεται μεγαλύτερο περιθώριο χρόνου (ένας μήνας) για να κάνουν check in.

Ο επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair, Robin Kiely, επιχείρησε να υπερασπιστεί την πολιτική της εταιρείας, έστω και εάν αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το νέο, φιλικό προς τον επιβάτη προφίλ που θέλει να “πουλήσει” η εταιρεία. Όπως είπε, οι πελάτες της που ταξιδεύουν για διάστημα μεγαλύτερο των επτά ημερών είναι ελάχιστοι, με τη μέση διάρκεια των ταξιδιών να ανέρχεται στις 2,7 ημέρες.