Η βιομηχανία του τηλεμάρκετινγκ ήταν, είναι και θα είναι από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις, παγκοσμίως, αποφέροντας τεράστια κέρδη στις εταιρίες που διαφημίζονται μέσω αυτού του τρόπου.

Οι εταιρείες επιθυμούν να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους πιο δυναμικά, αυξάνοντας τα ραντεβού των πωλητών τους, τα αιτήματα για προσφορές και κατά συνέπεια τις πωλήσεις τους.

Όταν σχεδιάζεται και εκτελείται μακροπρόθεσμα το τηλεμάρκετινγκ μπορεί να προσδώσει σε μια εταιρεία αύξηση πωλήσεων.

Το τηλεμάρκετινγκ αποτελεί μία διαπροσωπική τεχνική μάρκετινγκ και πώλησης, η οποία προσφέρει μια χαμηλή, σε κόστος αλλά αποτελεσματική εναλλακτική στους παραδοσιακούς τρόπους πωλήσεων.

Αυτά είναι τα προϊόντα τηλεμάρκετινγκ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.

10. ThighMaster – Κέρδη από πωλήσεις: 100 εκατ.δολ

Διατίθενται στο εμπόριο από τον κληρονόμο καπνοβιομηχανίας, Joshua Reynolds και πρωταγωνίστρια της διαφήμισης είναι η Suzanne Somers. Υποσχόταν έναν τρόπο άσκησης ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση.

Το ThighMaster κατείχε δεσπόζουσα θέση τη δεκαετία του 1990.

9. Sweatin’ to the Oldies – Κέρδη από πωλήσεις: περίπου 200 εκατ. δολ.

Ο ιδιαίτερος πρωταγωνιστής του διαφημιστικού κατάφερε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις στα 20 εκατομμύρια βίντεο αυτού του προγράμματος αερόμπικ, τη δεκαετία του ’80. Προωθούσε την γυμναστική αλλά και την εργασία στο σπίτι με συνοδεία μουσικής και απευθυνόταν σε όλες τις ηλικίες.

8. Snuggie – Συνολικά κέρδη: περίπου 400 εκατ. δολ.

Η κουβέρτα Snuggie πούλησε πάνω από 20 εκατομμύρια κομμάτια. Απευθυνόταν και σε άντρες και σε γυναίκες και θεωρούνταν ένα προϊόν για όλη την οικογένεια.

7. Ped Egg – Συνολικά κέρδη από πωλήσεις: περίπου 450 εκατ. δολ.

Περισσότεροι από 40 εκατομμύρια άνθρωποι ενδιαφέρθηκαν για το προϊόν αυτό. Το Ped Egg είναι ένα θαύμα της σύγχρονης καινοτομίας που τρίβει το νεκρό δέρμα των ποδιών και ανακουφίζει τους κάλους. Με μόλις 10 δολ., το Ped Egg ήταν προφανώς πολύ μεγάλη προσφορά για να περάσει απαρατήρητη.

6. Showtime Rotisserie – Συνολικά κέρδη από πωλήσεις : 1.2 δισ. δολ.

Ο εφευρέτης του πούλησε αυτές τις ψησταριές πάνω από 2.500.000 δολάρια.

5. Bowflex – Ετήσια κέρδη: 193.9 εκατ. δολ.

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το μηχάνημα γυμναστικής Bowflex βγήκε στην αγορά το 1986. Το 2012, η ​​εταιρεία πούλησε 140 εκατομμύρια δολάρια από αυτό το μηχάνημα. 2,5 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν ένα από αυτά στα υπόγεια και τα γκαράζ τους.

4. George Foreman Grill – Ετήσια κέρδη: 202 εκατ. δολ.

Ο πρώην πρωταθλητής πυγμαχίας βαρέων βαρών George Foreman, εφηύρε το George Foreman Gril,l που του απέφερε 202 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις και συνέχισε να πουλάει για περισσότερο από 10 χρόνια.

3. Total Gym – Συνολικά έσοδα από πωλήσεις: 1 δισ. δολ.

Έγινε τόσο γνωστό καθώς ήταν από τα πρώτα που γύμναζε πολλά μέρη του σώματος.

2. P90X – Ετήσια έσοδα: 400 εκατ. δολ.

Το P90X αποφέρει στον personal trainer Tony Horton πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Στην αγορά προμηθεύτηκε το 2005 και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να είναι ο “πρωταθλητής” της άσκησης στο σπίτι.

1. Proactiv – Ετήσια κέρδη: 1 δισ. δολ.

Η Jessica Simpson, η Britney Spears και η Katy Perry, είναι μερικά από τα διάσημα πρόσωπα που χρησιμοποιούν το κορυφαίο αυτό προϊόν για το πρόσωπό τους και την καταπολέμηση της ακμής.