Η δημοφιλής κατασκευάστρια εφηβικών ρούχων Abercrombie, μετά την πτώση 10% που παρουσίασε στις πωλήσεις της για το οικονομικό έτους 2013, αλλά και την πτώση 7% για το πρόσφατο τρίμηνο, αποφάσισε να κάνει τρεις δραστικές αλλαγές.

Αιτία είναι και το γεγονός ότι πλέον οι έφηβοι στις ΗΠΑ ξοδεύουν λιγότερα για ρούχα από ότι οι προηγούμενες γενιές. Έτσι η Abercrombie αποφάσισε να κάνει τρία βήματα για να φέρει ξανά πίσω του πελάτες της.

Το πρώτο βήμα ήταν να… εξαφανίσει το logo της από τα ρούχα της. Κάτι που μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν το σημείο αναφοράς στα Abercrombie, σήμερα αποφασίστηκε να αλλάξει.

Έτσι, τα ρούχα της εταιρείας δεν θα έχουν κανένα logo, πράγμα που φαίνεται και από την νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας για το Φθινόπωρο.

Δεύτερον, η εταιρεία αλλάξε την αισθητική των καταστημάτων της, τα οποία έως σήμερα έμοιαζαν περισσότερο με νυχτερινά κέντρα. Η Abercrombie μετακινεί τα μαύρα παντζούρια από τα μαγαζιά της, αφήνει το φως να γεμίσει τα καταστήματα, χαμηλώνει την ένταση της μουσική και κλείνει τις συσκευές που ψέκαζαν με άρωμα τον χώρο εντός των καταστημάτων.

Την ίδια ώρα η Abercrombie προσπαθεί να μετατρέψει την εταιρεία ρούχων Hollister που κατέχει, σε μία fast fashion εταιρεία, όπως τα Zara και Forever 21. Η αλλαγή αυτή θα σημαίνει χαμηλότερες τιμές και μικρότερο χρόνο παραμονής της κάθε κολεξιόν στα μαγαζιά.