search icon

Διεθνή

Αυστραλία: Το υπουργείο Υγείας σταματά οποιαδήποτε διαφήμιση στο Facebook

Η Αυστραλία βρίσκεται σε σύγκρουση με το Facebook για σχέδιο νόμου που έχει στόχο να υποχρεώσει τους γίγαντες της τεχνολογίας να αμείβουν τα μέσα ενημέρωσης για την αναπαραγωγή περιεχομένων τους

Το υπουργείο Υγείας της Αυστραλίας ανακοίνωσε σήμερα την απόφασή του να σταματήσει να διεξάγει εκστρατείες προώθησης στο Facebook, σε ένα μέτρο αντιποίνων που ελήφθη κατά του μέσου αυτού κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο αποκλείει τα ειδησεογραφικά περιεχόμενα σε διαμαρτυρία για σχέδιο νόμου που υποστηρίζει η αυστραλιανή κυβέρνηση.

Ο αποκλεισμός αυτός συμπίπτει με τη στιγμή έναρξης της εκστρατείας εμβολιασμού κατά της COVID-19 στην Αυστραλία, στην οποία η κυβέρνηση έχει επενδύσει περίπου 16,5 εκατομμύρια ευρώ για να την προωθήσει στον πληθυσμό και να προσπαθήσει να καταπολεμήσει τις θεωρίες συνωμοσίας κατά των εμβολίων.

Ο Αυστραλός υπουργός Υγείας Γκρεγκ Χαντ ανακοίνωσε χθες, Κυριακή, ότι το υπουργείο του θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί την διαφημιστική αυτή εκστρατεία, αλλά όχι στο Facebook.«Όλα τα κονδύλιά μας θα χρησιμοποιηθούν», διαβεβαίωσε ο Χαντ, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι το υπουργείο του θα συνεχίσει να δημοσιεύει πληροφορίες στο μέσο αυτό κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν θα το χρησιμοποιεί πλέον για να διεξάγει εκεί εκστρατείες προώθησης.

Η Αυστραλία βρίσκεται σε σύγκρουση με το Facebook για σχέδιο νόμου που έχει στόχο να υποχρεώσει τους γίγαντες της τεχνολογίας να αμείβουν τα μέσα ενημέρωσης για την αναπαραγωγή περιεχομένων τους.

Ο τεχνολογικός γίγαντας αντιτίθεται σε αυτό σθεναρά και την Πέμπτη σε αντίποινα απέκλεισε τα ειδησεογραφικά περιεχόμενα στο δίκτυό του.

Πολλές επίσημες σελίδες υπηρεσιών αρωγής επηρεάστηκαν προσωρινά, προκαλώντας κατακραυγή.

Το σχέδιο αυτό νόμου πρόκειται να υποβληθεί αυτήν την εβδομάδα στο κοινοβούλιο.

Ωστόσο το Facebook θα εξακολουθούσε να έχει συνομιλίες με τους ομίλους μέσων ενημέρωσης της χώρας και την κυβέρνηση σε μια προσπάθεια για εξεύρεση λύσης.

Η θεαματική κίνηση του αμερικανικού κολοσσού έρχεται σε αντίθεση με τη στάση της Google, η οποία συνήψε συμφωνίες με ομίλους των μέσων ενημέρωσης, με τις News Corp. του Ρούπερτ Μέρντοχ και τον Guardian να βρίσκονται μεταξύ των πρώτων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμη:

Μισό δισ. ευρώ για κάλυψη πάγιων δαπανών επιχειρήσεων

Επιδότηση €5.000 ευρώ για e-shop: Πρεμιέρα για τις αιτήσεις – Ποιοι τη δικαιούνται

Το (επιτέλους) deal της Εθνικής με το CVC, το καυτό ενδιαφέρον για άδειες ηλεκτρονικού τζόγου και οι πρώτες… ψιλές Βορίδη – Πέτσα!

Exit mobile version