Αύξηση μικρότερη των προσδοκιών κατέγραψαν τα έσοδα της Xiaomi το β’ τρίμηνο του έτους, καθώς λιγότεροι άνθρωποι επέλεξαν να αγοράσουν τα smartphones της κινεζικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας προτιμώντας την ανταγωνίστριά της Huawei, η οποία αύξησε το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά.

Ειδικότερα, η Xiaomi εμφάνισε έσοδα 51,95 δισ. γουάν (ή 7,36 δισ. δολαρίων) το τρίμηνο που έληξε στο τέλος του Ιουνίου έναντι 45,24 δισ. γουάν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι καταγράφοντας αύξηση 15%.

Το μέγεθος δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των αναλυτών που τοποθετούσαν τα έσοδα της εταιρείας στα 53,52 δισ. δολάρια το β’ τρίμηνο του 2019.

Σημειώνεται ότι τα καθαρά κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν στα 1,96 δισ. γουάν την εξεταζόμενη περίοδο.