search icon

Διεθνή

Χριστούγεννα: Τα παιδιά δεν ζητούν παιχνίδια για δώρα αλλά… κρέμες προσώπου

Σε μια εποχή όπου τα TikTok και YouTube έχουν αντικαταστήσει την τηλεόραση για τις περισσότερες ηλικίες, τα παιδιά υιοθετούν συνήθειες που δεν είχαν οι προηγούμενες γενιές

Κούκλες, παιχνίδια, σκούτερ, είναι μερικά από τα παιχνίδια που ζητούν συνήθως τα παιδιά ως δώρα για τα Χριστούγεννα, ή τουλάχιστον αυτά ζητούσαν κυρίως εκείνα που μεγάλωσαν τη δεκαετία του ’90. Ωστόσο, αυτό φαίνεται ότι έχει αλλάξει, καθώς πλέον οι γονείς βλέπουν ότι πολλά παιδιά προτιμούν άλλα πράγματα, όπως… κρέμες για το δέρμα.

«Δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα αγόραζα ενυδατική κρέμα» για ένα παιδί, είπε στο CNBC -αναφερόμενη στην 9χρονη κόρη της- η 31χρονη Μελίσα Φουέντες, η οποία ζει στη Φλόριντα. «Υπάρχει αυτή η εμμονή με την ενυδάτωση… Είναι πραγματικά το μόνο με το οποίο ασχολείται αυτήν τη στιγμή. Να φροντίζει το πρόσωπό της και να είναι μαζορέτα».

Η Φουέντες δεν είναι η μοναδική μητέρα που φέτος τα Χριστούγεννα θα αγοράσει κρέμες προσώπου για το παιδί της. Σε μια εποχή όπου τα TikTok και YouTube έχουν αντικαταστήσει την τηλεόραση για τις περισσότερες ηλικίες, τα παιδιά υιοθετούν συνήθειες που δεν είχαν οι προηγούμενες γενιές, καθώς απορροφούν όλο και περισσότερο το περιεχόμενο στο διαδίκτυο από τους λεγόμενους Skinfluencer.

Όπως επισημαίνει το CNBC, πολλά παιδιά από τη λεγόμενη Generation Alpha, δηλαδή εκείνα που γεννήθηκαν μετά το 2010, ασχολούνται με ορούς, λοσιόν, ενυδατικές κρέμες και αντηλιακά περισσότερο και από τους ενήλικες. Μάλιστα, στην προσπάθειά τους να μιμηθούν τους εφήβους που βλέπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν φτάσει να γνωρίζουν πληροφορίες για τα συστατικά των προϊόντων δέρματος καλύτερα από ό,τι οι γονείς τους.

Η τάση αυτή δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τα καταστήματα, τα οποία βλέποντας την εμμονή που έχει η Gen Alpha με την περιποίηση του δέρματος, τοποθετούν στα ράφια τους νέα προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά στους μικρούς καταναλωτές.

Εξίσου μεγάλη βαρύτητα στην περιποίηση του δέρματος δίνουν επίσης οι millennials και η Gen Z, κάτι που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι άνθρωποι σταμάτησαν να χρησιμοποιούν μακιγιάζ σε καθημερινή βάση και επικεντρώθηκαν περισσότερο στη φροντίδα του εαυτού τους. Όπως σημειώνει το CNBC, επικαλούμενο τη συμβουλευτική εταιρεία Circana, κατά το διάστημα 2019 – 2022 οι πωλήσεις προϊόντων περιποίησης δέρματος όπως οι κρέμες αυξήθηκαν από 7,8 δισ. δολάρια σε 9,2 δισ. στις ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμη

Deutsche Bank: Νέες υψηλότερες τιμές – στόχοι για τις ελληνικές τράπεζες (γραφήματα)

Κεραυνοί αφανίζουν τεράστιες δασικές εκτάσεις στο Βόρειο Ημισφαίριο

ΤτΕ: Σημαντική μείωση στο έλλειμμα ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών χάρη στον τουρισμό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version