Είναι γνωστό πως κάποιες από τις λιγότερες διάσημες αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν την καλύτερη φήμη σχετικά με το φαγητό που προσφέρουν.
Από βαριά γεύματα έως και «περίεργα» πιάτα, φαίνεται ότι ο καθένας μας έχει μια ιστορία τρόμου να διηγηθεί για φαγητά που έχουν σερβιριστεί σε πτήσεις.
Μερικοί βέβαια πάνε ένα βήμα παρακάτω καθώς τραβούν και φωτογραφίες των απαράδεκτων φαγητών και να την αναρτούν στην ιστοσελίδα AirlineMeals.net, με σκοπό να προειδοποιήσουν τους άλλους επιβάτες για τα αμφισβητήσιμα πιάτα.
Από την πτήση Ιαπωνία – Αμερική τον Οκτώβριο του 2014 της United Flight, το πιάτο αυτό δεν στέφθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία.
Εδώ η Ryanair έχει δημιουργήσει μια πισίνα του από τυρί από burger.
Η Delta Air Lines αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ανεπιτυχώς…λιαστή ντομάτα μέσα στο σάντουιτς.
Αυτό το μενού της China Eastern απέτυχε να εντυπωσιάσει τον πελάτη, ο οποίος τουλάχιστον είχε μια ποικιλία από επιλογές.
Δυσαρεστημένος έμεινε αυτός ο πελάτης με το σάντουιτς της Utair που έδωσε βαθμολογία 1/10 στην σχετική ιστοσελίδα. Πραγματικά, δεν είναι το πιο νόστιμο σάντουιτς που έχουμε δει…
Η Ukraine International προσέφερε αυτό το γλοιώδες επιδόρπιο ροδάκινο.
Η AirlineMeals δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια, από τον Marco ‘t Hart και επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάσουν το φαγητό που τους προσφέρθηκε και να το βαθμολογήσουν με άριστα το δέκα. Τώρα υπάρχουν πάνω από 34.000 φωτογραφίες στην ιστοσελίδα, καλύπτοντας 680 αεροπορικές εταιρείες από κάθε γωνιά του πλανήτη.