Μερικές διαφημίσεις κατά καιρούς έχουν κατηγορηθεί ακόμα και απαγορευτεί ως πορνογραφικές.

Σάλο είχαν προκαλέσει οι άνδρες χωρίς μπλούζα που καλωσόριζαν τους πελάτες στα μαγαζιά της Abercrombie, όμως αυτό φαίνεται πως ανήκει στο παρελθόν, αφού στη νέα καμπάνια της Abercrombie & Fitch’s το σεξ είναι… απών.

Η μάρκα ρούχων που είναι (ήταν) διάσημη μεταξύ των εφήβων, έχει αποχωριστεί το σεξαπίλ της για κάτι «πιο κοντά στον σύγχρονο καταναλωτή». Η εταιρεία υπόσχεται λιγότερα logo, με τα… γυμνά μοντέλα να μην θεωρούνται απαραίτητα διαφημιστικά όπλα πια.

add_2.PNG

Όμως η Abercrombie & Fitch δεν είναι η μόνη εταιρεία που αποχωρίστηκε το “σεξουαλικό μαρκετινγκ”.

add_3.PNG

Και η American Apparel, η οποία το φθινόπωρο συμπλήρωσε την αναγκαία αίτηση για προστασία από τους δανειστές της, γνωστή για της σεξουαλικού περιεχομένου διαφημίσεις της, το καλοκαίρι αποφάσισε να σοκάρει λιγότερο.

add_4.PNG

Ο λογαριασμός της εταιρείας στο Instagram γέμισε με μοντέλα που κάθε άλλο παρά γυμνά και προκλητικά θα τα έλεγε κανείς.

“Το πιο σημαντικό είναι ότι σηματοδοτείται μία κύρια αλλαγή”, αναφέρει στον Business Insider η Ruth Bernstein, συνιδρυτής και image-maker στην YARD.

“Χωρίς να είναι γνωστό αν οι εταιρείες αυτές θα καταφέρουν να σωθούν, επαναπροσδιορίζονται μεταξύ των καταναλωτών και αυτό είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση”, αναφέρει.

“Η νέα καμπάνια της Abercrombie & Fitch’s μοιάζει πιο σύγχρονη”, σημειώνει.

“Οι προηγούμενες καμπάνιες των Abercrombie & Fitch και American Apparel ήταν “υπερσεξουαλικές, χωρίς ουσία”, αναφέρει η Bernstein, που σχεδίασε την στρατηγική επικοινωνίας για εταιρείες όπως του John Varvatos και της Timberland.

Σύμφωνα με την Bernstein oι millennials (γεννημένοι από το 1980 έως το 2000) και η Generation Z κρύβονται πίσω από την αλλαγή, αφού δεν ανταποκρίνονται στα συνήθη στάνταρ της ομορφιάς και της σεξουαλικότητας. Ανταποκρίνονται στην πραγματική κοινωνική αλλαγή και τον επαναπροσδιορισμό.

Το Playboy ανακοίνωσε τα σχέδιά του να σταματήσει την έκδοση γυμνών φωτογραφιών, επειδή η ζήτηση σημείωσε πτώση, αφού η πρόσβαση στο γυμνό, μέσω διαδικτύου έγινε πολύ εύκολη για τον καθένα.

“Τώρα ο καθένας είναι ένα κλικ μακριά από την κάθε σεξουαλική πράξη δωρεάν”, αναφέρει στους New York Times ο CEO του Playboy, Scott Flanders.

“Σαν εταιρεία εστιάζουμε στους πελάτες μας και τους παρέχουμε μία εκπληκτική εμπειρία. Ανακοινώσαμε έναν αριθμό αλλαγών στην πολιτική μας, περιλαμβανομένου και του περιορισμού των σεξουαλικών εικόνων”, σημειώνει εκπρόσωπος της Abercrombie & Fitch, ενώ η Αmerican Apparel δεν έχει ακόμα σχολιάσει.