search icon

Διεθνή

Έρευνα: Πώς ο κορωνοϊός άλλαξε μια για πάντα τις ταξιδιωτικές μας συνήθειες

Το 83% των επιβατών αεροπορικών εταιρειών δηλώνει πως δεν πρόκειται να επιστρέψει αμέσως στις προηγούμενες ταξιδιωτικές του συνήθειες μετά το τέλος της πανδημίας

Έρευνα που διεξήγαγε η Inmarsat δείχνει πως ο κορωνοϊός έχει επηρεάσει σημαντικά τις ταξιδιωτικές μας συνήθεις, οι οποίες μάλιστα φαίνεται να αλλάζουν μια για πάντα μετά την πανδημία.

Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το ZeroHedge, όσον αφορά στις αεροπορικές συνήθειες, οκτώ στους δέκα επιβάτες αεροπορικών εταιρειών ποσοστό δηλαδή περίπου 83% δηλώνει πως δεν πρόκειται να επιστρέψει αμέσως στις προηγούμενες ταξιδιωτικές του συνήθειες μετά το τέλος της πανδημίας COVID-19.

Μόνο το 1/3  (34%) των επιβατών που συμμετείχαν στην έρευνα φαίνεται να έχουν πραγματοποιήσει εμπορική πτήση από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, γεγονός που φανερώνει τις σημαντικές αλλαγές που έχει προκαλέσει η πανδημία όσον αφορά στις αεροπορικές συνήθειες των ταξιδιωτών.

Ακόμη, τέσσερις στους δέκα επιβάτες (41%) αναμένουν να ταξιδέψουν λιγότερο σε σύγκριση με το παρελθόν και 1/3 (31%) σκοπεύει να πετάξει λιγότερο. Την άποψη αυτή φαίνεται να συμμερίζονται περισσότερο επιβάτες προερχόμενοι από Ασιατικές χώρες, συγκεκριμένα 58% των επιβατών αυτών προέρχεται από την Ινδία και 55% από τη Νότιο Κορέα.

Παρά τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί το τελευταίο διάστημα στον συγκεκριμένο κλάδο, υπάρχουν σημάδια τα οποία φανερώνουν πως οι ταξιδιώτες σταδιακά νιώθουν περισσότερο σίγουροι για να ταξιδεύουν και πάλι. Μάλιστα, περίπου οι μισοί από τους ερωτηθέντες, ποσοστό (47%) δηλώνουν πως αισθάνονται έτοιμοι να ταξιδέψουν μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Η «Passenger Confidence Tracker» είναι η μεγαλύτερη έρευνα παγκοσμίως που σχετίζεται με επιβάτες αεροπορικών εταιρειών και εξετάζει τη συμπεριφορά τους από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Συγκεκριμένα, μελετά τις απόψεις και τη στάση 9.500 ταξιδιωτών από 12 χώρες σε όλο τον κόσμο σχετικά με το μέλλον των πτήσεων.

Στοιχεία Αμερικανών επιβατών:

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας

 

Exit mobile version