Η εταιρεία που ανήκει στη Microsoft επιβεβαίωσε το πείραμα στο TechCrunch, καθώς αναφέρθηκε ότι εντόπισε έναν χρήστη του LinkedIn που δημοσίευσε σχετικά με τα βίντεο.

«Σας είπα ότι μόλις το LinkedIn ως προϊόν φτάσει τις άλλες πλατφόρμες, τελείωσε», έγραψε ο επαγγελματίας του μάρκετινγκ Όστιν Χουλ.

Ο Χουλ έκανε μια ανάρτηση όπου φαίνεται η οθόνη του κινητού του και το LinkedIn. Εκεί, έδειχνε να πατάει ο ίδιος μια καρτέλα «βίντεο» και στη συνέχεια να κάνει κύλιση σε τέσσερα σύντομα κλιπ.

Το ένα ήταν από μια επιχειρηματία που συζητούσε τα μαθήματα που πήρε από μια τηλεοπτική εμφάνιση και το άλλο από μια μηχανικό προϊόντων που συζητούσε για την καριέρα της.

Μια γυναίκα στο τρίτο βίντεο είπε: «Η καριέρα μου είναι μια από τις σημαντικότερες για μένα: «Καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη επεισόδιο του «Τι κάνω για τη δουλειά»».

Το τελευταίο κλιπ έδειχνε έναν ιδρυτή νεοσύστατης επιχείρησης να δίνει συμβουλές στο LinkedIn.

Τα βίντεο που εμφανίζονται στον Χουλ προέρχονται από κανονικές αναρτήσεις του LinkedIn, οι οποίες έχουν μια λεζάντα πάνω από το κλιπ, πράγμα που πιθανότατα σημαίνει ότι το LinkedIn παρουσιάζει τις αναρτήσεις με διαφορετικό τρόπο.

Εάν η εταιρεία αναπτύξει αυτή τη λειτουργία ευρύτερα, θα πρέπει να καλύψει τη διαφορά με το YouTube, το Instagram, το Facebook, το TikTok, το Snapchat και ουσιαστικά κάθε δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αυτός ο τρόπος παρουσίασης περιεχομένου θεωρείται πλέον βασικό στοιχείο για τους νεότερους χρήστες τεχνολογίας.

Η ατελείωτη κύλιση δεν είχε πάντα καλή υποδοχή. Αμερικανοί αξιωματούχοι ανησυχούν ότι κάνει τους ανθρώπους να εθίζονται περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που θα μπορούσε να βλάψει την ψυχική υγεία.

Στη μήνυση που κατέθεσε τον Οκτώβριο κατά της Meta σχετικά με τις ανησυχίες για την ψυχική υγεία των παιδιών, το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα του Νιου Χαμπσάιρ περιέγραψε την απεριόριστη κύλιση ως «μέσο για να ματαιωθούν οι προσπάθειες των παιδιών για απεμπλοκή από τις κοινωνικές πλατφόρμες».

«Οι χρήστες εκθέτονται σε εξαιρετικά εξατομικευμένο περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για να τους κρατήσει εξαρτημένους», ανέφερε η αγωγή. «Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες συχνά δεν σταματούν να κάνουν scroll στις οθόνες τους».

Η ομάδα Τύπου του LinkedIn δεν απάντησε μέχρι στιγμής σε αίτημα σχολιασμού που εστάλη από το Business Insider.

 

Διαβάστε ακόμη

Νέα «παράθυρα» για όσους έχασαν ρυθμίσεις οφειλών προς την εφορία

Ρεύμα: Σταθερό το πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ για τον Απρίλιο αυξήσεις αλλά και μειώσεις από  άλλους παρόχους

Οι (υπερβολικές) αυξήσεις μισθών βλάπτουν την εργασία και την αγοραστική δύναμη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ