Το 20% του προσωπικού της στις ανεμογεννήτριες στεριάς των ΗΠΑ απολύει η General Electric σύμφωνα με ανακοίνωσή της, απομακρύνοντας εκατοντάδες εργαζομένους από τις θέσεις τους.

Όπως αναφέρει το CNBC, το οποίο επικαλείται ανώνυμη πηγή που γνωρίζει το θέμα, την Τετάρτη εστάλη σχετικό σημείωμα στους εργαζόμενους, ενώ η General Electric εξετάζει επίσης το αποτύπωμά της στον ίδιο κλάδο τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ασία.

«Λαμβάνουμε μέτρα εξορθολογισμού και αναπροσαρμογής των δραστηριοτήτων μας στον κλάδο των ανεμογεννητριών στεριάς, προκειμένου να τοποθετηθούμε καλύτερα στην αγορά με στόχο μελλοντικές επιτυχίες.

Αυτές οι δύσκολες αποφάσεις, που δεν αντικατοπτρίζουν την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά των υπαλλήλων μας, είναι απαραίτητες για την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας μας σε βάθος χρόνου», είπε στο CNBC εκπρόσωπος της GE Renewable Energy.

Σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο, αυτό το διάστημα η General Electric αντιμετωπίζει αυξημένο κόστος εισροών, ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας και ανταγωνισμό από μεγάλες εταιρείες, όπως η Siemens.

Η ζήτηση στον τομέα της καθαρής ενέργειας αυξάνεται όλο και περισσότερο, καθώς οι ενεργειακές ελλείψεις προκαλούν πολύ σοβαρά προβλήματα, ωστόσο σύμφωνα με αναλυτές η μετατροπή της αιολικής ενέργειας σε δραστηριότητα χαμηλού κόστους παραμένει αρκετά δύσκολο εγχείρημα.

Παράλληλα, ενώ το πρόσφατο νομοσχέδιο για την καταπολέμηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ προβλέπει φοροαπαλλαγές για τα αιολικά πάρκα στη στεριά, κάποιοι ειδικοί εκτιμούν ότι η ισχύς του ξεκίνησε υπερβολικά αργά.

Σύμφωνα με τη Melius Research, ο βραχίονας ανανεώσιμων της General Electric θα φέρει έσοδα 15 – 16 δισ. δολαρίων για το 2022, με τις ανεμογεννήτριες στεριάς να καλύπτουν περίπου το 70%. Ο όμιλος General Electric βρίσκεται σε διαδικασία διάσπασης σε τρεις εισηγμένες και συγκεκριμένα στον κλάδο της υγείας, της αεροναυπηγικής και της ενέργειας.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί δεν μπορεί να αξιοποιηθεί το μεγαλύτερο κοίτασμα φυσικού αερίου της Ευρώπης

Apple: «Κούρεμα» 66% στο πρόστιμο – μαμούθ ύψους €1,1 δισ.

Virgin Atlantic: Γιατί εγκαταλείπει οριστικά το Χονγκ Κονγκ