Η Under Armour είναι αυτή τη στιγμή, η δεύτερη πιο δημοφιλής εταιρεία αθλητικών στις ΗΠΑ πίσω από τη Nike.

Μετά τη συνεργασία της με τον Stephen Curry, οι πωλήσεις της έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει το brand να παραμένει στην κορυφή αυτού του ολοένα και πιο ανταγωνιστικού τομέα;

«Είμαστε μια μάρκα αουτσάιντερ. Συνεργαζόμαστε με αθλητές που δεν ανήκουν στην πρώτη γραμμή. Επιλέγουμε αυτούς τους αθλητές γιατί έχουν κίνητρο να κερδίσουν δημοσιότητα και επειδή ευθυγραμμίζονται με τη δική μας στάση», είπε ο Adrienne Lofton, αντιπρόεδρος της παγκόσμιας μάρκετινγκ.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες της μάρκας απεικονίζουν αθλητές να εργάζονται σκληρά για να πετύχουν τους στόχους τους και το σλόγκαν «Θέλω ό, τι θέλω» βασίζεται στην έντιμη, σκληρή δουλειά.

Η νέα γενιά έχει μάθει να παίρνει αυτό που θέλει όταν το θέλει», δήλωσε ο Lofton. «Αυτό που θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε είναι ότι δεν μπορούν απλά να έχουν αυτό που θέλουν αλλά πρέπει να κοπιάσουν για να το κατακτήσουν. Θέλαμε να δείξουμε ότι η επιτυχία έρχεται όταν όλοι οι άλλοι κοιμούνται. Ο Steph Curry κέρδισε το τίτλο MVP του πρωταθλήματος ΝΒΑ με σκληρή, καθημερινή προπόνηση, όταν έπεφτε σηκωνόταν πάντα και συνέχισε την κοπιαστική δουλειά για την επίτευξη των στόχων του».