Χαμός από ζευγάρια που αναφέρουν ότι τσακώθηκαν αφού αγόρασαν ένα συγκεκριμένο έπιπλο από την ΙΚΕΑ, αναφέρει η Hilary Potkewitz στην Wall Street Journal.

Σύμφωνα με την σύμβολο γάμου Ramani Durvasula, όλο και περισσότερα ζευγάρια καταλήγουν τσακωμένα, μετά την επιλογή τους να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο έπιπλο από την ΙΚΕΑ.

Η επιστήμονας για να διαπιστώσει τι συμβαίνει ζήτησε από τα ζευγάρια να προσπαθήσουν να συναρμολογήσουν το έπιπλο της ΙΚΕΑ, όπου και διαπίστωσε ότι το έπιπλο είναι τόσο δύσκολο να συναρμολογηθεί που κάνει τα ζευγάρια να τσακώνονται.

Το έπιπλο λέγεται Liatorp ή αλλίώς “divorcemaker”, δηλαδή το έπιπλο που σε κάνει να χωρίζεις.

Όλη η σύνθεση του Liatorp χρειάζεται δύο άτομα για να ολοκληρωθεί ενώ σύμφωνα με την έρευνα της CivicScience το 17% των ζευγαριών δήλωσε ότι τσακώθηκε κατά την διαδικασία της συναρμολόγησης, αφού αυτή ήταν σχεδόν αδύνατη.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην WSJ η σύμβουλος γάμου, τα ζευγάρια που έχουν καλή συνεργασία στη συναρμολόγηση επίπλων, έχουν περισσότερες πιθανότητες μία υγιούς σχέσης.

Πάντως, αν εξαιρέσει κανείς το… ατυχές έπιπλο, είναι κοινά αποδεκτό ότι η Ikea έχει αλλάξει τον τρόπο αντιμετώπισης του θέματος “έπιπλο” από τους ανθρώπους.

“Δεν υπάρχει άλλο κατάστημα στον πλανήτη, το οποίο θα έχει μεταφέρει το βασικό του μοντέλο σε τόσες πολ΄λες χώρες με τόση επιτυχία” αναφέρει ο αναλυτής Warren Shoulberg στο The Robin Report.

Η εταιρεία επίπλων έχει 298 καταστήματα σε 26 χώρες και κάνει πωλήσεις 36 δισ. το χρόνο.

Πριν την ΙΚΕΑ η αγορά ενός επίπλου ήταν επένδυση για τα επόμενα 20 τουλάχιστον χρόνια, τώρα όμως αυτό έχει αλλάξει.