Σαν Φρανσίσκο – Τόκιο σε λιγότερο 6 ώρες; Η Japan Airlines απαντά «ναι» και επενδύει 10 εκατ. δολάρια στην  Boom Supersonic, για να το πετύχει αυτό με τη βοήθεια ενός υπερηχητικού αεροσκάφους.

Τα εν λόγω τζετ της  start-up, Boom Supersonic, με έδρα το Ντένβερ των ΗΠΑ, λέγεται ότι ταξιδεύουν με ταχύτητες άνω των 1.450 μιλίων την ώρα. Η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με τον ιδρυτή της Virgin,  Richard Branson, σύμφωνα με το CNBC.

Σημειωτέον ότι οι ταχύτητες αυτές ξεπερνούν τις αντίστοιχες του  Concorde της Air France που μετά το τραγικό δυστύχημα τον Ιούλιο του 2000 στο Αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού, με τους 113 νεκρούς, αποσύρθηκε τόσο από τους Γάλλους, όσο και από τους Βρετανούς που το χρησιμοποιούσαν για τις πτήσεις τους.

conc1

conc2

Η Japan Airlines αισιοδοξεί ότι η εταιρεία από το Ντένβερ θα μπορέσει να της παραδώσει με επιτυχία ένα αεροσκάφος που θα μειώνει στο μισό τις ώρες πτήσης με τις ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει.

Κάτι τέτοιο θα σημάνει ότι μια πτήση από το Σαν Φρανσίσκο στο Τόκιο θα διαρκεί περίπου 5,5 ώρες, όπως αναφέρει ο ιδρυτής της Boom, Blake Scholl.

Η Japan Airlines έχει option να αγοράσει έως 20 αεροσκάφη Boom. Πέρυσι, ο ιδρυτής της Virgin Group, Richard Branson, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του είχε δικαίωμα αγοράς για τα πρώτα 10 αεροσκάφη Boom.

Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα οι αεροπορικές εταιρείες που κάνουν δρομολόγια μακρινών αποστάσεων, διαγκωνίζονται για τους εύπορους πελάτες, φτιάχνοντας πολυέλεης σουίτες στην Α’ θέση.

Ωστόσο, η υπόσχεση της Japan Airlines για… υπερηχητικές υπηρεσίες, έρχεται να προσθέσει μια σημαντική για πολλούς πολυτέλεια: αυτή της εξοικονόμησης χρόνου.

Μεγάλοι κατασκευαστές αεροσκαφών, όπως η Airbus και η Boeing, κάνουν παραγγελίες πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τον αριθμό των επιβατών να καταγράφει ρεκόρ. Ωστόσο, τα αεροσκάφη επόμενης γενιάς, ενώ παρέχουν εξοικονόμηση στα καύσιμα, δεν προσφέρουν πολλά στους ταξιδιώτες τους από την άποψη της εξοικονόμησης χρόνου.

Τα αεροσκάφη Boom, για τα οποία ο ιδρυτής οραματίζεται ότι θα έχουν μόνο business class, θα είναι πιο οικονομικά από τα  Concorde.

conc55

Η Boom  ετοιμάζεται  να δοκιμάσει τα σχέδιά της σε αεροπλάνο επίδειξης στα τέλη του 2018 και αναμένει ότι τα αεροπλάνα θα παραδοθούν στα μέσα της δεκαετίας του 2020.