Μία μικρή, αλλά όπως αποδείχτηκε δραστική αλλαγή, στο Egg McMuffins, της McDonald’s, στάθηκε ικανή να εκτοξεύσει τις πωλήσεις του πρωινού της αλυσίδας.

Συγκεκριμένα η McDonald’s αντικατέστησε την μαργαρίνη με το βούτυρο και τα Egg McMuffins εκτόξευσαν τις… πωλήσεις και τα έσοδα.

Το βούτυρο έστειλε στα ύψη και τις πωλήσεις και των buttermilk crispy sandwich με κοτόπουλο.

“Ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας”, είπε για την “χρυσή” αλλαγή ο CEO της εταιρείας Steve Easterbrook.

Η McDonald’s ανακοίνωσε την Πέμπτη άνοδο 0,9% στις πωλήσεις τριμήνου, μετά από επτά συνεχόμενα τρίμηνα μείωσης.

Η αλυσίδα εστιατορίων έκανε και άλλη μία αλλαγή, μεγάλωσε τα μπιφτέκια της κατά επτά γραμμάρια, ενώ έκανε πιο ζεστά τα ψωμάκια της κατά 9 βαθμούς Κελσίου.

Πάντως η McDonald’s δεν ανακοίνωσε τι άλλαξε από τις αλλαγές στα μπιφτέκια της εταιρείας (αν αυξήθηκαν οι πωλήσεις).