Ρεκόρ πωλήσεων έκανε σήμερα η Alibaba καθώς λαμβάνει χώρα η ανεπίσημη γιορτή, «Singles’ Day» στην Κίνα, κατά την οποία εκατομμύρια Κινέζοι συνδέονται στο διαδίκτυο για να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους.

Ήδη από το μεσημέρι της Τετάρτης, ο κινεζικός «γίγαντας» του e-commerce κατάφερε να «σπάσει» το ρεκόρ πωλήσεων των 9,3 δισ. ευρώ του 2014. Μάλιστα, τα πρώτα 8 λεπτά της γιορτής η Alibaba ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε το 1 δισ. πωλήσεις, ξεπερνώντας το ρεκόρ των 17 λεπτών για το ίδιο όριο το 2014.

Η «Γιορτή των Εργένηδων” που προέκυψε από την ύπαρξη των τεσσάρων 1 στην ημερομηνία της 11ης Νοεμβρίου (11/11), καθιερώθηκε ως μια χιουμοριστική εκδοχή της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, για να δώσει την δυνατότητα στους μοναχικούς κυρίως άνδρες της Κίνας να λάβουν κάποιο δώρο. Σύντομα όμως εξελίχθηκε σε μια απίστευτη ευκαιρία μάρκετινγκ, όταν κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της Αlibaba, ανακάλυψε την γιορτή το 2009, καθώς αναζητούσε στο ημερολόγιο του την καλύτερη εκδοχή για μια αντίστοιχη ημέρα με την αμερικάνικη Black Friday.

Τα (διαδικτυακά) ψώνια στην Κίνα, ξεκίνησαν τα ξημερώματα της Τετάρτης με τις περισσότερες επιχειρήσεις να προσφέρουν «γενναιόδωρες» εκπτώσεις.

Μάλιστα, οι αναλυτές πιστεύουν ότι φέτος ο τζίρος θα σπάσει κάθε ρεκόρ, καθώς υπολογίζεται ότι το 56% των χρηστών του Ίντερνετ θα αυξήσει την κατανάλωση σε σχέση με πέρυσι.

singles_day2.jpg