Η βιομηχανία της μόδας πάντα ήταν υπέρ των μοντέλων με διαστάσεις 90-60-90, θεωρώντας πως αυτές είναι και οι τέλειες αναλογίες. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, βλέπουμε όλα και πιο συχνά να κάνουν την εμφάνισή τους σε διαφημιστικές καμπάνιες μοντέλα λίγο πιο πληθωρικά.

Για τη διάσημη σκηνοθέτης Jenny McQuaile τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί το νόημα γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα. Για κάποιους το φυσιολογικό είναι το πολύ αδύνατο, για κάποιους άλλους όμως είναι οι καμπύλες. Προκειμένου να ρίξει φως στην υπόθεση και να ξεδιαλύνει την κατάσταση η ίδια αποφάσισε να δημιουργήσει μια εκστρατεία, την οποία ονόμασε Kickstarter προκειμένου να μαζέψει χρήματα για την δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ με τίτλο «φυσιολογικές/με καμπύλες».

video-undefined-2A1D3A2700000578-338 637x356

Σύμφωνα με την Jenny McQuaile τα μέσα ενημέρωσης οδηγούν τις συζητήσεις γύρω από το θέμα σε λάθος κατεύθυνση.

«Γίνονται πολλές συγκρίσεις ανάμεσα στις αδύνατες γυναίκες και στις πιο πληθωρικές ή λένε συχνά ότι οι γυναίκες με καμπύλες θα πρέπει να αποτελούν τον κανόνα».

11666059 1449477365354470 8292136360044877045 n

Στόχος της Jenny McQuaile είναι να συγκεντρώσει διάφορες απόψεις σχεδιαστών μόδας, φωτογράφων, εκδωτών  ώστε να καταλάβει τι είναι τελικά αυτό που τους ενδιαφέρει και τι είδους μοντέλα προτιμούν.

Για την ίδια το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι πολλοί σχεδιαστές μόδας δεν δημιουργούν δείγματα ρούχων σε μέγεθος μεγαλύτερο από δύο. Για παράδειγμα ο διευθυντής δημιουργικού της Chanel Karl Lagerfeld είχε δηλώσει κάποτε σε ένα talk show ότι «κανείς δεν θέλει να βλέπει γυναίκες με καμπύλες στην πασαρέλα».

rs 1024x579-150701100221-1024.perfect-body.cm.7115 copy

Κατά την McQuaile οι σχεδιαστές μόδας θα πρέπει να εντάξουν στο target group τους όλους τους τύπους σωμάτων, χωρίς να κάνουν εξαιρέσεις. Αυτή την ιδέα προσπαθεί να περάσει και μέσα από το ντοκιμαντέρ που ετοιμάζει.

2pl 0004 028r