Στην προσπάθειά της να αλλάξει, η New Balance, υιοθέτησε μία πιο στιλάτη διαφημιστική καμπάνια.

Έτσι, η τρέχουσα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας ονομάζεται “Always in Beta”, με την εταιρεία να προσπαθεί να κινηθεί στα άκρα, ώστε να κερδίσει μέρος από την πίτα των πωλήσεων της Νike, που είναι ο βασικός παίκτης αθλητικών ειδών στις ΗΠΑ.

nb_2.JPG

Με την New Balance να στοχεύει περισσότερο στο στιλ από ότι στις αθλητικές επιδόσεις, η εταιρεία ευελπιστεί ότι θα καταφέρει να αλλάξει τον τρόπο που την βλέπουν οι καταναλωτές.

nb_3.JPG

Η New Balance θέλει να λανσάρει το lifestyle εκείνο, όπου τα sneakers της δεν χρειάζεται να συνδυαστούν με αθλητικά ρούχα.

Η νέα κολεξιόν της εταιρείας προμοτάρει την ιδέα των sneaker που πάνε με τα πάντα.

nb_4.JPG

Αντί να χρησιμοποιούνται φωτογραφίες με αθλητές σε δράση, φωτογραφίες με στιλιστική άποψη παρουσιάζουν τα προϊόντα της εταιρείας στον λογαριασμό της New Balance στο Instagram.

Τα αθλητικά παπούτσια της New Balance παρέχουν ένα άνετο, retro look σε αντίθεση με τα συμβατικά παπούτσια επιδόσεων.

nb_5.JPG

Οι ρυθμοί ανάπτυξης της New Balance είναι μεγαλύτεροι από αυτούς της Nike, ενώ τα ετήσια έσοδά της αυξήθηκαν κατά 15% τα τελευταία πέντε χρόνια. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Nike αυξήθηκαν κατά 10%.

Η διαδικτυακή εικόνα της εταιρείας, μπορεί να βοηθήσει την New Balance να παραμείνει σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, αναφέρει το Business Insider.