Ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος Μπερνάρ Αρνό, CEO του ομίλου αγαθών πολυτελείας LVMH, τον περασμένο μήνα «νίκησε» τον Γουόρεν Μπάφετ στην κατάταξη των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο, για να καταλήξει τελικά να είναι αυτήν τη στιγμή, ο τρίτος πιο πλούσιος άνθρωπος στον πλανήτη.

Ένας άνδρας με εξαιρετικό όραμα, ο Αρνό ξεκίνησε ως μηχανικός στην κατασκευαστική εταιρεία της οικογένειάς του. Το 1989, ο επενδυτής και συλλέκτης έργων με βάση το Παρίσι, έγινε ο πλειοψηφικός μέτοχος και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LVMH, την ηγετική εταιρεία στον τομέα των πολυτελών ειδών, παραμένοντας εκεί από τότε.

Τα έσοδα πρώτου τριμήνου της LVMH, που δημοσιοποιήθηκαν στις 10 Απριλίου, οδήγησαν τη μετοχή της σε άλμα άνω του 3% κατά τη διάρκεια της ημέρας, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της περιουσίας του Αρνό. Από τις 5 Μαρτίου που δημοσιεύτηκε η λίστα των δισεκατομμυριούχων του Forbes, η περιουσία του έχει αυξηθεί κατά 11,2 δισ. δολ. στα 87,2 δισ. δολ.

Τα κέρδη του οφείλονται στην επιτυχία της LVMH, η οποία σημείωσε ετήσια αύξηση εσόδων 16% το πρώτο τρίμηνο του 2019, φτάνοντας τα 14,1 δισ. δολ. σε πωλήσεις και ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η αύξηση συνεχίζεται καθώς οι αγοραστές ειδών πολυτελείας ανά τον κόσμο εξακολουθούν να επιλέγουν τέτοιου είδους αγαθά, παρά τους φόβους ότι η ζήτηση, ιδιαίτερα στην Κίνα, θα επιβραδυνθεί.

Αποτέλεσμα εικόνας για Bernard Arnault LVMH

“Η τάση που παρατηρήθηκε το 2018 συνεχίστηκε και στο πρώτο τρίμηνο. Σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές σημειώνεται αξιόλογη ανάπτυξη” αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Το τμήμα μόδας και δερμάτινων προϊόντων της εταιρείας, που διαθέτει brands όπως Christian Dior, Louis Vuitton και Celine, έδωσε ώθηση στα έσοδα, με αύξηση οργανικών εσόδων 15% και 5,76 δισ. δολ. πωλήσεις. Η Louis Vuitton είχε ένα ιδιαίτερα καλό τρίμηνο, ανακοίνωσε η εταιρεία. Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής για την ανδρική ένδυση Βέρτζιλ Άμπλοχ είχε μια επιτυχημένη χρονιά στην εταιρεία, με τις εμπνευσμένες από το streetwear κολεξιόν, δεχόμενος συγχαρητήρια και πετυχαίνοντας καλές πωλήσεις —μάλιστα, το brand άνοιξε ένα νέο εργαστήριο δερμάτινων ειδών ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη ότι το brand Dior, του οποίου νέος σχεδιαστής είναι ο Kim Jones, έχει πετύχει ανάπτυξη παγκοσμίως τόσο σε προϊόντα ένδυσης όσο και σε αρώματα και καλλυντικά.

Στα οινονευματώδη, που αποτελούν περίπου το 10% των πωλήσεων του ομίλου, το κονιάκ Hennessy σημείωσε αύξηση πωλήσεων 11%, με τις ΗΠΑ και την Κίνα να τροφοδοτούν την ανάπτυξη. Τα ρολόγια και τα κοσμήματα είχαν το μικρότερο επίπεδο αύξησης, καταγράφοντας αύξηση οργανικών πωλήσεων 4%.

Ως η μεγαλύτερη εταιρεία αγαθών πολυτελείας στον κόσμο, η LVMH λειτουργεί σαν ένδειξη για άλλες εταιρείες του κλάδου όπως η Francois Pinault’s Kering, που έχει τα brand Gucci και Balenciaga και η Richemont του Γιόχαν Ρούπερτ, η οποία έχει τα bradn Cartier και Montblanc. Οι μετοχές και αυτών των εταιρειών σημείωσαν άνοδο την Τετάρτη.