Πολύ πάνω από τις προβλέψεις κινήθηκαν τα κέρδη της κινεζικής Tencent κατά το α’ τρίμηνο, κυρίως χάρη στην άνοδο του τομέα gaming.

Πιο αναλυτικά, ο εισηγμένη με τη δεύτερη μεγαλύτερη στην Ασία, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε νωρίτερα υπό πίεση με τους επενδυτές να φοβούνται για χαμηλότερα περιθώρια κέρδους και αυξημένα κόστη, ανακοίνωσε έσοδα 73,53 δισ. γιουάν (11,5 δισ. δολ.) έναντι πρόβλεψης του Reuters για 71,04 δισ. γιουάν, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 48%.

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 23,29 δισ. γιουάν έναντι εκτίμησης για 17,5 δισ. γιουάν, σημειώνοντας αύξηση 61%.

Τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους αυξήθηκαν στο 42% από 39% το α’ τρίμηνο του 2017.

Σημειώνεται ότι η Tencent δραστηριοποιείται σε μια ποικιλία διαφορετικών τομέων, από διαφήμιση μέχρι gaming και είναι ιδιοκτήτρια της μεγαλύτερης εφαρμογής γραπτών μηνυμάτων, της WeChat.

Μεγάλη ώθηση στα κέρδη έδωσαν τα δύο online παιχνίδια που έβγαλε στην αγορά: το “PlayerUnknown’s Battlegrounds” ή PUBG και το “Fortnite”. Το παιχνίδι έγινε viral με πάνω από 40 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα από PC και κονσόλες, αλά και κινητά. Προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στην Κίνα, αλλά θα γίνει κι αυτό τους επόμενους μήνες, οπότε τα νούμερα αναμένεται να εκτοξευτούν..