«Πονοκέφαλο» έχει προκαλέσει η Κίνα στον μεγαλύτερο κατασκευαστή ειδών πολυτελείας σε ολόκληρο τον κόσμο, την LVMH Moët Hennessy, με αποτέλεσμα η εταιρεία να στρέφεται επί της ουσίας κατά του ίδιου της του εαυτού.

Οι ιθύνοντες της Louis Vuitton, οι οποίοι παρουσίασαν σήμερα τα έσοδα της εταιρείας το α’ τρίμηνο του έτους, αποκάλυψαν πως η εταιρεία προσπαθεί να πατάξει την διακίνηση προϊόντων της στην μαύρη αγορά, δημιουργώντας ωστόσο περιουρισμούς στις πωλήσεις της.

«Έχουμε δημιουργήσει αυστηρούς περιορισμούς στην λιανική πώληση για την ποσότητα των προϊόντων που οι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν» δήλωσε ο Jean-Jacques Guiony, επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της LVMH.

«Αλλά, όταν βλέπεις ανθρώπους σε ένα κατάστημα, δεν ξέρεις αν αγοράζουν τσάντες για τον εαυτό τους ή θέλουν να τα πουλήσουν στην κινεζική αγορά. Προσπαθούμε να βεβαιωθούμε ότι η κινεζική αγορά δεν ανταγωνίζεται τις υπόλοιπες πουλώντας δικά μας προϊόντα» πρόσθεσε.

Ωστόσο, η LVMH εξέφρασε τους φόβους της ότι αυτό το σύστημα που επιβάλλουν είναι πιθανό να έχει σοβαρές συνέπειες στα έσοδα τις επιχείρησης.

Η αγορά ειδών πολυτελείας από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ είναι κάτι ιδιαίτερα δελεαστική για την Κίνα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η μέση τιμή των αγαθών πολυτελείας στην Κίνα, σύμφωνα με εκτιμήσεις από το Υπουργείο Εμπορίου της Κίνας, είναι περίπου 51% υψηλότερες από ό, τι στις Ηνωμένες Πολιτείες και 72% υψηλότερες από ό,τι στη Γαλλία.

Αν και η LVMH είδε τα έσοδά της να εκτοξεύονται κατά 16% το α’ τρίμηνο του έτους, φτάνοντας στα 8,3 δισ. ευρώ, η Κίνα εξακολουθεί να αποτελεί απειλή για εκείνη.

Ένα αδύναμο ευρώ έναντι του δολαρίου ενίσχυσε τις πωλήσεις της LVMH βοηθώντας την να κάνει ένα «εξαιρετικό ξεκίνημα» το 2015.