του Κώστα Τσαούση

Ο Γιάννης Τσιώρης είναι συνιδρυτής και CEO του Instashop. Διπλωματούχος μηχανικός του πολυτεχνείου Κρήτης, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Γενική Διοίκηση από το Rotterdam School of Management (RSM)-Erasmus University.

Ο Γιάννης εργαζόταν ως μάνατζερ των διεθνών δραστηριοτήτων competitive intelligence στην πολυεθνική εταιρεία PHILIPS CL για δύο χρόνια και ήταν ο δημιουργός του τμήματος Marketing Intelligence (MI) στη Μέση Ανατολή και την Τουρκία με βάση το Ντουμπάι. Το Instashop είναι η δεύτερη εφαρμογή που ίδρυσε μετά από το Vound, ενός φωνητικού κοινωνικού δικτύου στο παρελθόν.

Ο Γιάννης δεν πήγε μόνος του στο Ντουμπάι. Μαζί του ήταν και η Ιωάννα Αγγελιδάκη με καλές σπουδές στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Αλλωστε, η Ιωάννα ήταν μαζί του και στο Vound.
Και οι δύο τους 30αρηδες έφεραν τα πάνω κάτω στην αγορά των σουπερμάρκετ στην Μέση Ανατολή με την εφαρμογή τους που ακούει στο όνομα Instashop . Η τελευταία εντάχθηκε πλέον στο παγκόσμιο δίκτυο της Endeavor, διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού στήριξης της επιχειρηματικότητας με παρουσία σε 33 χώρες. Η επιλογή έγινε στο 86ο διεθνές πάνελ επιλογής (International Selection Panel – ISP) της Endeavor Global, που πραγματοποιήθηκε στο Κάιρο, στις 13-15 Μαρτίου 2019.

0_7.jpg

Το Instashop, που εκπροσωπήθηκε από τον Γιάννη Τσιώρη, πρόκειται για μια εφαρμογή για παραγγελίες προϊόντων μαναβικής και παντοπωλείου, μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί να αγοράσει ό,τι χρειάζεται με λίγα μόνο κλικ και να παραλάβει τα αγαθά στον χώρο του μέσα σε λίγα λεπτά, ανάλογα με τη διεύθυνση διαμονής του.

Το Instashop ιδρύθηκε το 2015 στο Ντουμπάι. Έχει γραφεία σε Αθήνα, Κάιρο και Ντουμπάι και εξυπηρετεί τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αίγυπτο, το Λίβανο, το Κατάρ και το Μπαχρέιν.

Η εταιρεία συνεργάζεται με 400 τοπικά σουπερμάρκετ και αλυσίδες και απασχολεί 105 άτομα, είναι leader στο e-grocery και έχει 120 χιλιάδες ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα.
Συνολικά στο συγκεκριμένο ISP, κορύφωση μιας πολυδιάστατης διαδικασίας επιλογής επιχειρηματιών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, αξιολογήθηκαν και επιλέχθηκαν 15 επιχειρηματίες, εκπροσωπώντας 12 εταιρείες από 9 χώρες. Οι επιλεγμένοι επιχειρηματίες, που πλέον είναι 1.840 από 1.153 εταιρείες σε 34 χώρες, απολαμβάνουν μια σειρά συμβουλευτικών και άλλων υπηρεσιών παγκόσμιου βεληνεκούς, προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους, έχουν πρόσβαση στο διεθνές δίκτυο της Endeavor και σε επενδυτές. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσονται περαιτέρω, δημιουργούν θέσεις εργασίας και γίνονται πρότυπα για άλλους. Οι επιλεγμένοι επιχειρηματίες έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 1.500.000 θέσεις εργασίας διεθνώς και κατέγραψαν έσοδα πάνω από $15 δισ. το 2017.

Στο δίκτυο της Ελλάδας έχουν ενταχθεί οι εταιρείες Hellas Direct, Papadimitriou, HotelBrain, ERGON, Brainbox, Think Digital Group, Green Cola, blueground, FREZYDERM, Sychem, Workable, CHB, ΚΟΝΒΑ, Yodiwo, Raymetrics, Centaur Analytics, Metamaterial Technologies Inc, Dust+Cream, OSeven, Pollfish και Softomotive.
Το επόμενο διεθνές πάνελ επιλογής της Endeavor θα πραγματοποιηθεί Απρίλιο του 2019 στη Μαδρίτη.