του Κώστα Τσαούση

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες που συνδέονται με τον διαγωνισμό MITEF Greece Startup Competition 2019.

Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη φάση του διαγωνισμού MITEF Greece Startup Competition 2019 ολοκληρώθηκε και 20 ομάδες έχουν περάσει στην ημιτελική φάση. Σε αυτήν και για τα μέλη των 20 προκριθέντων ομάδων «τρέχει» ένα 3μηνο πρόγραμμα επιτάχυνσης με mentoring  και workshops, που θα ολοκληρωθεί στις 30 Μαΐου 2019. 

Οι 20 προκριθέντες διακρίνονται σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη, με 13 ομάδες είναι στη κατηγορία General track και οι 7 υπόλοιπες, στη νέα εξειδικευμένη θεματική κατηγορία Energy & Mobility track με αποκλειστικό χορηγό τα Ελληνικά Πετρέλαια. Στη 1η κατηορία συμμετέχουν οι ομάδες/εταιρείες: Map of Care, PD NEUROTECHNOLOGY LTD, Growth Mindset, Vendora.gr, Meton Innovatence, Twiddle, Inc., SolMeYea, SIMPLeFY, AidPlex, VERTLINER Nanometrisis, Beenova και iCry2Talk.
Στη 2η κατηγορία συμμετέχουν οι ομάδες/ εταιρείες: Bunkering at Sea (BAS) Ltd, ASTY, Parity Platform, GX Blocks Energy, INTELIGG P.C. , O-LIVE και Enginenergy.

Και στις δύο κατηγορίες συμμετέχουν αρκετές ώριμες επιχειρηματικές προτάσεις με αντίκρισμα στην αγορά –ιδιαίτερα εκείνες με αναφορά στο χώρο της υγείας και της φροντίδας- ενώ υπάρχουν και οι κλασσικοί γυρολόγοι των διαγωνισμών που επενδύουν στο pr. Η συνολική εικόνα σε κάθε περίπτωση είναι θετική και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς καθώς υπάρχουν στους 20 εταιρείες που έχουν βρει χρηματοδότες και επενδυτές.

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι για 5η χρονιά το εκπαιδευτικό μέρος του προγράμματός που «τρέχει» μαζί με τις διαδικασίες του διαγωνισμού είναι εμπλουτισμένο με περιεχόμενο από courses που προέρχονται από το MIT και σε συνεργασία με την ΕΥ Greece. Στρατηγικοί συνεργάτες του MITEF Greece από την Ελλάδα και το εξωτερικό είναι οι :   EY, Potamitis/Vekris, ForestView/TDG, KornFerry/Hay Group, Plano & Simple. Στελέχη των στρατηγικών συνεργατών θα συμμετέχουν και θα διευθύνουν εντατικά workshops σε τομείς όπως: Perfect Pitch, Legal Matters, Marketing, Negotiations Skills και Human Resources. 

Από αυτές τις διαδικασίες που έχουν μέσα τους και το στοιχείο της αξιολόγησης θα γίνει η επιλογή των 10 φιναλίστ της τελικής φάσης του διαγωνισμού. 
Ο τελικός για την επιλογή των 3 νικητών αναμένεται να γίνει την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου 2019. 
Όπως κάθε χρόνο τα έπαθλα, εκτός από χρηματικά θα είναι και προσφορές υπηρεσιών σε είδος από τους χορηγούς μας. Και όπως επισημαίνουν οι διοργανωτές, «το visibility και το networking που προσφέρεται, θεωρούμε ότι είναι το πιο σημαντικό από τα όλα τα έπαθλα του διαγωνισμού μας».