Τη δυναμική επέκταση της στον ευρύτερο τομέα των τροφίμων συνεχίζει η Amazon, η οποία την Τετάρτη ανακοίνωσε την επέκταση της ιδιωτικής ετικέτας τροφίμων που διαθέτει με το λανσάρισμα μιας νέας σειράς προϊόντων που απευθύνεται σε καταναλωτές που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην τιμή. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε η εταιρεία, τα περισσότερα προϊόντα θα κοστίζουν κάτω από 5 δολάρια!
Το νέο brand που ανακοίνωσε ονομάζεται Amazon Grocery και περιλαμβάνει περισσότερα από 1.000 είδη, από γαλακτοκομικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κρέας και θαλασσινά, μέχρι σνακ και βασικά υλικά για ζαχαροπλαστική. Στόχος είναι να ενοποιηθούν οι υπάρχοντες ιδιωτικές ετικέτες που διαθέτει η εταιρεία, η Happy Belly και η Amazon Fresh κάτω από μία κοινή μάρκα.

Η Amazon έχει ήδη αναπτύξει ένα εκτεταμένο ηλεκτρονικό… παντοπωλείο, μέσω του οποίου πουλά καθημερινά είδη όπως χαρτικά, καθαριστικά και άλλα βασικά προϊόντα. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια ο κολοσσός του Σιάτλ έχει στραφεί και στη φυσική παρουσία, αναγνωρίζοντας ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν να αγοράζουν τρόφιμα με τον παραδοσιακό τρόπο.
Πέρα από την αλυσίδα Whole Foods Market, η Amazon λειτουργεί επίσης καταστήματα ευκολίας αλλά και τα σούπερ μάρκετ Amazon Fresh, τα οποία ξεκίνησε να ανοίγει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σημειωτέον πως και η Whole Foods διαθέτει τη δική της ιδιωτική ετικέτα προϊόντων, με το brand 365, το οποίο πρόσφατα επεκτάθηκε και στη Σιγκαπούρη.
«Σε μια περίοδο που οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις τιμές, το Amazon Grocery προσφέρει πάνω από 1.000 ποιοτικά προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση ή την ποιότητα – από φρέσκα τρόφιμα μέχρι αγαπημένα σνακ και βασικά είδη παντοπωλείου – όλα σε χαμηλές, ανταγωνιστικές τιμές που βοηθούν τους πελάτες να αξιοποιήσουν καλύτερα τον προϋπολογισμό τους για αγορές», δήλωσε ο Τζέισον Μπούχελ, αντιπρόεδρος του παγκόσμιου τομέα τροφίμων της Amazon, κατά την παρουσίαση του νέου brand.
Δεν είναι η πρώτη φορά, πάντως, που η εταιρεία πειραματίζεται με πιο προσιτές οικονομικά σειρές προϊόντων. Τον Σεπτέμβριο του 2024 είχε παρουσιάσει το Amazon Saver, μια αντίστοιχη πρόταση που εστίαζε στο «value for money» για να προσελκύσει τους καταναλωτές.

Η νέα στρατηγική έρχεται σε μια περίοδο όπου το τμήμα τροφίμων της Amazon βρίσκεται σε μεταβατική φάση. Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του δικτύου των Amazon Go καταστημάτων χωρίς ταμεία και των σούπερ μάρκετ Fresh, ανακοινώνοντας την περασμένη εβδομάδα ότι θα κλείσει όλες τις τοποθεσίες της στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι σε πρόσφατες δηλώσεις του στάθηκε στην επιτυχία των πωλήσεων βασικών καθημερινών προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Amazon, ειδών όπως κονσέρβες, χαρτικά, απορρυπαντικά και σνακ.
Τον περασμένο μήνα, η Amazon προχώρησε και σε επέκταση των υπηρεσιών αυθημερόν παράδοσης φρέσκων προϊόντων σε περισσότερες περιοχές των ΗΠΑ, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να προσθέτουν κρέας και αυγά στο ηλεκτρονικό «καλάθι» τους.
Διαβάστε ακόμη
«Μπίμπι, πάρ’ το ή ξέχασέ μας»: Ολο το παρασκήνιο πίσω από το σχέδιο Τραμπ για τη Γάζα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.